کد خبر: ۷۷۹۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

علیزاده: یک بازیکن ۲۳ میلیارد از ما پول خواست!

معاون باشگاه مس رفسنجان می‌گوید ۶۰ درصد لیست بازیکنانی که سرمربی این تیم خواسته بود، جذب شده‌اند.
علیزاده: یک بازیکن ۲۳ میلیارد از ما پول خواست!
آفتاب‌‌نیوز :

علی علیزاده در حاشیه تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: فصل جدید شروع شده و تمام تلاشمون رو می‌کنیم که از رتبه پارسال خودمان دفاع کنیم. ما پارسال ششم شدیم. بازیکنان توانمندی از جمع ما جدا شدند و بازیکنان توانمندتری جذب کردیم. در پست دروازه‌بانی لک را گرفتیم و تیم خوبی داریم.

او درباره اینکه گفته می‌شود منشا با پیشنهاد بهتری در مس رفسنجان ماندنی شده هم گفت: اگر اجازه بدهند قرارداد منشا را رسانه‌ای می‌کنم. ما حدود ۸۰ هزار دلار کمتر از پیشنهاد پرسپولیس به او دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر به منشا پیشنهاد داده بود؟ هم گفت: نمی‌دانم! اما ما کمتر به منشا دادیم. او به خاطر آقای ربیعی در مس ماندنی شد.

علیزاده درباره اینکه گفته می‌شود پیشنهاد پرسپولیس به منشا ۲۰۰ هزار دلار بود هم گفت: اگر پیشنهاد آنها ۲۰۰ هزار دلار بود، قطعا به آنجا می‌رفت. او بازیکن ماست و از این بابت خوشحالیم. بازیکن باید پول بگیرد اما به اندزه. بازیکنی پارسال ۳ میلیارد قراردادش بود اما امسال ۱۸ میلیارد درخواست کرده است. این را کسی قبول نمی‌کند. متاسفانه برخی بازار را خراب کردند. اگر تیم‌ها قراردادها را رسانه‌ای کنند، ما هم رسانه‌ای می‌کنیم.

وی درباره نقل‌وانتقالات مس رفسنجان هم گفت: آقای ربیعی لیستی به ما داده بودند که ما در بازار نقل‌وانتقالات دیدیم بازیکنانی ۲۲ و ۲۳ و ۱۸ میلیارد تومان پول می‌خواهد. نمی‌توانیم چنین بازیکنی جذب کنیم. اگر ۱۰ بازیکن ۱۸ میلیاردی بگیریم، باید ۱۸۰ میلیارد هزینه کنیم. واقعا نمی‌شود چنین بازیکنانی جذب کرد. ما حدود ۶۰ درصد لیست آقای ربیعی را گرفتیم. ما سقف ۸ میلیارد را رعایت کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین