کد خبر: ۷۷۹۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

دردسر اضافی برای ایلان ماسک

آژانس ترافیک جاده‌ای آلمان اعلام کرد که ۵۹ هزار خودروی تسلا نقص نرم‌افزاری دارند.
دردسر اضافی برای ایلان ماسک
آفتاب‌‌نیوز :

این آژانس افزود که مدل های Y و ۳ تسلا را به دلیل نقص در سیستم تماس اضطراری خودکار که بر ۵۹ هزار وسیله نقلیه در سراسر جهان تاثیر می‌گذارد، فراخوان می‌کند.

ناظران اعلام کرد ند که یک نقص نرم‌افزاری باعث از کار افتادن امکان امدادرسانی فوری در مواقع اضطراری(eCall) شده است که برای تماس خودکار با امدادگران اضطراری در صورت تصادف جدی طراحی شده است. ۵۹ هزار و ۱۲۹ وسیله نقلیه در سراسر جهان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند اما مشخص نیست که چه تعداد از آنها در آلمان ثبت شده است.

این مشکل نرم‌افزاری یک دردسر اضافی برای ایلان ماسک، مدیر عامل تسلاست. این شرکت روز شنبه اعلام کرد در سه ماهه دوم ۱۷.۹ درصد خودروهای الکتریکی کمتری نسبت به سه ماهه قبل تحویل داده است زیرا تعطیلی مرتبط با کووید-۱۹ چین باعث اختلال در زنجیره تولید و عرضه آن شده است.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک ماه گذشته گفت که کارخانه‌های جدید تسلا در تگزاس و برلین، میلیاردها دلار از دست می‌دهند زیرا در تلاش برای افزایش تولید به دلیل کمبود باتری و مشکلات بندر چین هستند.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات‌متحده در اوایل ماه ژوئن، کاوشگر خود را به ۸۳۰ هزار وسیله نقلیه تسلا با سیستم پیشرفته کمک راننده اتوپایلوت ارتقا داد، که یک مرحله ضروری قبل از فراخوانی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین