کد خبر: ۷۸۰۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

راز قتل هولناک زن و شوهر مسن فاش شد

قاتل اعتراف کرد چهار ماه پیش این زوج را با انگیزه مالی کشته و جسدشان را دفن کرده است.
راز قتل هولناک زن و شوهر مسن فاش شد
آفتاب‌‌نیوز :

مردی که زن و شوهر مسنی را به قتل رسانده و اجسادشان را دفن کرده بود چهار ماه بعد از ارتکاب جنایت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی کرج اواخر سال گذشته از ناپدید شدن زوجی سالخورده در منطقه رجایی‌شهر کرج مطلع شدند و تحقیقاتی در این خصوص را آغاز کردند.

نتایج تفحص‌های ابتدایی پلیس نشانگر آن بود که این زن و شوهر مسن چند روز قبل از مفقود شدن منزل‌شان را فروخته و به جای آن باغی را هشتگرد خریده و یک آپارتمان نیز در منطقه کیانمهر اجاره کرده بودند.

محاسبات اولیه نشان می‌داد این زن و شوهر هنوز مبلغی از پول فروش خانه خود را در اختیار داشتند و هیچ بعید نبود گم شدن آنها به همین پول مربوط باشد.

با وجود تلاش‌های گسترده پلیس ردی از این زن و شوهر به دست نیامد و راز مفقودن‌شان فاش نشد تا اینکه کارآگاهان به مردی مشکوک شدند که با این خانواده در ارتباط بود. این فرد بعد از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد، اما گفت از سرنوشت زوج سالخورده خبر ندارد و مدت طولانی است که آنها را ندیده است.

اظهارات این مرد برای پلیس قانع‌کننده نبود، به همین دلیل کارآگاهان به بازجویی از او ادامه دادند تا اینکه متهم اعتراف کرد زن و شوهر را به قتل رسانده است. او گفت: من برای به دست آوردن پولی که در اختیار این زوج بود نقشه کشیدم و با همدستی یکی از اقوامم هر دو نفرشان را کشتم. بعد هم جسد را در باغ هشتگرد دفن کردم. از آنجایی که سرنخی از خودم به جا نگذاشته بودم فکر نمی‌کردم هیچ‌وقت دستگیر شوم.

کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات به باغ مورد نظر رفتند و جنازه‌ها را پیدا کردند.

متهم در حال حاضر بازداشت است و تحقیقات از او برای افشای جزییات بیشتر از این جنایت ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین