کد خبر: ۷۸۰۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

پرتاب آب دهان به صورت کارلوس کی‌روش! /عکس

سرمربی سابق تیم ملی ایران در جدیدترین مصاحبه اش از پشت پرده جدایی اش از تیم ملی مصر و ریختن آبرویش صحبت کرد.
پرتاب آب دهان به صورت کارلوس کی‌روش! /عکس
آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای دعوای کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران با مصری ها در یک هفته گذشته به اوج رسیده و کسر ۲۵ هزار دلار از مطالبات معوق این مربی باعث شد تا آتش درگیری ها بیشتر شعله ور شود.

کارلوس کی روش ماه گذشته به صورت توافقی از تیم ملی مصر جدا شد. اما سرمربی سابق ایران از پشت پرده جدایی اش از مصر خبر داد و برای اولین بار حقایق پشت پرده را به نشریه «آبولا» گفت.

کی روش در ابتدا به تهمت فدراسیون فوتبال مصر مبنی بر اینکه او با چند گزینه مربیگری در مصر تماس گرفته و آنها را از رفتن به تیم ملی مصر منصرف کرده این طور پاسخ داد: آیا واقعا فکر می کنید که من در زندگی ام کاری جز جلوگیری از انتخاب سرمربی مصر ندارم؟ اگر کسی چنین داستانی را باور کند، احمق است. کسانی که باور نمی کنند، باهوش هستند زیرا می فهمند چه کسانی می خواهند آنها را احمق جلوه دهند. من به همه می گویم: در انتخاب گزینه دوم تردید نکنید. این یک داستان تخیلی است، من با کسی صحبت نکرده ام."

کی روش درباره رابطه اش با فدراسیون مصر گفت: من کاری به جریمه CAF نداشتم، اما جمال علام(رئیس فدراسیون) ۲۵ هزار دلار (۲۳.۹ هزار یورو) از دستمزدم کم کردند. چرا؟ از فدراسیون مصر همه چیز می توان انتظار داشت، آنها خجالت نمی کشند. برنامه شخصی جمال علام از ابتدا مشخص بود، اخراج همه اعضایی که توسط رئیس فدراسیون قبلی منصوب شده بودند و کار و نتایج خوبی را که به دست آوردیم را از بین ببرند. یک دستور کار روشن، باز کردن درها به روی دوستانشان بود.

سرمربی سابق ایران درباره دلیل اصلی رفتنش از مصر این طور گفت: ابتدا به جلسه ای دعوت شدم تا در مورد آینده ام صحبت کنم و کاملاً آماده بودم که ادامه دهم. در ضمن قبلاً در جلسه دیگری به من اطلاع داده شد که جوایز حضور در جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ به من یا تیم با تصمیم هیئت مدیره تعلق نمی گیرد. در آن جلسه دوبار به او گفتم که این دستور خلاف قراردادهاست، اما جوابش واضح بود: نه، نه، نه. یک توهین و یک بی احترامی.

کی روش در ادامه به شدت از رفتار فدراسیون فوتبال مصر انتقاد کرد و گفت: آیا فکر می‌کنید با حسن نیت عمل می‌کردید؟ اگر کسی را به غذا خوردن در خانه خود دعوت کنید، شروع به پرتاب آب دهان در بشقاب او می‌کنید؟ این کاری بود که رئیس فدراسیون با ما کرد، آب دهان به صورت ما پرتاب کرد. همان مردی که بعد از بازی با نیجریه می‌خواست با ما خداحافظی کند. جمال علام و سایر مدیران به حیثیت و شرافت من توهین کردند. بدیهی است که نمی‌توانم با این افرادی که به من، کار و تیمم بی‌احترامی کردند، کار کنم.

پرتاب آب دهان به صورت کارلوس کی‌روش! /عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین