کد خبر: ۷۸۰۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

دستگیری یک فوتبالیست مشهور به دلیل تجاوز

دیلی میل از دستگیری یک "فوتبالیست مشهور" به دلیل تجاوز خبر داد.
دستگیری یک فوتبالیست مشهور به دلیل تجاوز
آفتاب‌‌نیوز :

 دیلی میل از دستگیری یک فوتبالیست مشهور به دلیل تجاوز خبر داد. این روزنامه نام این بازیکن را ذکر نکرد اما اشاره کرد که او برای یک باشگاه لیگ برتری بازی می‌کند و احتمالا در جام جهانی قطر نیز حضور خواهد داشت.

به گزارش ساکرنت، نام این بازیکن به خاطر اینکه تحقیقات در مراحل ابتدایی است ذکر نشده اما با این حال این نشریه خاطرنشان کرد که این فوتبالیست "شهرت جهانی" دارد و به احتمال زیاد در جام جهانی قطر شرکت می‌کند. همچنین گزارش شده که فرد بازداشت شده ۲۹ ساله است.

این اولین اتهام علیه بازیکنان باشگاه های فوتبال در بریتانیا در چند وقت اخیر نیست. میسون گرینوود، مهاجم منچستریونایتد اخیراً به دلیل کتک زدن نامزدش از تمرین محروم شد و بنجامین مندی مدافع منچسترسیتی به یک سری تجاوز جنسی متهم شده و با یک حبس طولانی مواجه است و اکنون در زندان است.

در سال ۲۰۱۷، مجله اشپیگل گزارش داد که کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی در سال ۲۰۰۹ به کاترین مایورگا آمریکایی در هتلی در لاس وگاس تجاوز کرده و سپس ۳۷۵۰۰۰ دلار برای حق سکوت او پرداخت کرده است. در سال ۲۰۱۸ مایورگا توافق با بازیکن فوتبال را به چالش کشید و پلیس لاس وگاس تحقیقات در مورد تجاوز را از سر گرفت. یک سال بعد، این پرونده به این دلیل که واقعیت تجاوز جنسی پس از بیش از ده سال اثبات نشد، مختومه شد. مایورگا بعداً یک شکایت مدنی علیه رونالدو تنظیم کرد و خواستار دریافت چند ده میلیون دلار شد.

در ماه ژوئن، دادگاه ادعای مدنی مایورگا علیه رونالدو را برای غرامت بیش از ۲۵ میلیون دلار رد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین