کد خبر: ۷۸۰۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

ستاره تیم ملی پای سفره عقد نشست!

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو که در بین ستاره‌های ایرانی بیشترین درخشش را داشته و به نوعی گل کرده به‌شدت مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفته است. مهدی این بار اما یک دغدغه شیرین داشت و آن هم به متأهل شدن او باز می‌گشت.
ستاره تیم ملی پای سفره عقد نشست!
آفتاب‌‌نیوز :

نکته جالب در این رابطه به این موضوع باز می‌گردد که ستاره فوتبال ایران یعنی مهدی طارمی به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده مراسم عقد خودش را برگزار کرد. پدر مهدی طارمی که به نوعی پرورش‌دهنده اصلی مهدی محسوب می‌شود و استعداد ناب فوتبالی او را به نوعی شناسایی کرد و حق مهمی بر گردن مهدی به لحاظ فوتبالی دارد از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد و به ایران ورزشی می‌گوید که واقعاً توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسأله به خبرنگار ایران ورزشی اطلاع می‌دهد و بر این نکته صحه می‌گذارد که عقد مهدی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شد و همسر مهدی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می‌داند.

مهدی اما در تعطیلات مدتی را در بوشهر سپری کرد و مراسم عقدش را هم در زادگاهش برگزار کرد. طارمی که از ناحیه زانوی راست کمی احساس درد داشت روی زانوی خودش فیزیوتراپی انجام داد تا دردش به حداقل برسد و با خیال آسوده‌تری به پرتغال برود.

طارمی اما روز گذشته در حالی راهی پرتغال شد که باید در اردوی تیمش حاضر شود اردویی که مدت آن یک هفته تعیین شده و پس از آن ستاره ایرانی باید به همراه همبازیانش در فینال سوپر جام شرکت کند و دوباره رودرروی تیمی به میدان برود که در فینال جام حذفی آن را شکست داده‌اند اما به هر حال باید مقابل تیم توندلا این بار در سوپرجام باز هم برای کسب عنوان دیگری و قهرمانی که به نوعی عادت پورتو تبدیل شده و البته با حضور مهدی طارمی بیشتر شده و ایرانی‌ها نیز به‌شدت و هیجان بیشتری آن را دنبال می‌کنند یک تاریخ‌سازی دیگر را در پورتو به همراه همبازیانش تجربه کند.

ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین