کد خبر: ۷۸۰۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

حضور خداییان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست‌های تعدادی از مراجعه‌کنندگان رسیدگی و دستورات لازم جهت رفع آن را صادر کرد.
حضور خداییان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه
آفتاب‌‌نیوز :

در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان دستگاه قضا در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی‌ کل کشور به همراه احمد رحمانیان، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور و مدیرکل حوزه ریاست این سازمان ظهر امروز (سه شنبه ۱۴ تیرماه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی پرونده‌ها و رسیدگی به درخواست‌های تعدادی از مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه انجام شد، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به صورت چهره به چهره با مراجعه کنندگان دیدار و اظهارات آن‌ها را استماع کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، اظهار کرد: همکاران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه دلسوزانه به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی می‌کنند و با دعوت از مسئولان قضایی، برای رفع مشکلات مراجعه کنندگان گام های مثبتی برمی‌دارند.

وی افزود: در دیدار مردمی امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان ملاقات و نسبت به پرونده‌ها و درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم خطاب به بازرسان کل در استان‌های مربوطه صادر شد.

خداییان بیان کرد: رسیدگی به درخواست‌های مردمی مطرح شده در این برنامه از سوی سازمان بازرسی کل کشور دنبال می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین