کد خبر: ۷۸۰۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

واکنش بازیکنان لهستان پس از باخت مقابل ایران: تعجب کردیم!

بازیکنان تیم ملی لهستان بعد از شکست برابر ایران اعتراف کردند ایرانی ها بازی به مراتب بهتری به نمایش گذاشتند.
واکنش بازیکنان لهستان پس از باخت مقابل ایران: تعجب کردیم!
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در اولین رقابت خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و موفق شد این حریف سرسخت را شکست دهد. این پیروزی درحالی برای بلندقامتان ایران به دست آمد که لهستان در هفته سوم این مسابقات میزبان تیم ملی والیبال ایران بود.

به گزارش سایت پولست، مارسین یانوش بازیکن تیم ملی والیبال لهستان بعد از این دیدار گفت: بازی سختی بود. خوب شروع کردیم ست اول را کنترل کردیم و برنده شدیم ولی در ست دوم هیچ انسجامی در تیم ما وجود نداشت. در ادامه ایرانی ها ابتکار عمل را به دست گرفتند و ما چند اشتباه ساده مرتکب شدیم. این باخت یک درس ارزشمند برای ما است. آنها ریسک زیادی کردند. لحظاتی بود که ما آنها را دفاع می کردیم و برنامه های حریف را از کار می انداختیم ولی آنها به بازی کردن ادامه دادند. آنها با خطر بالا حمله کردند. ما باید به کار خود ادامه دهیم تا دوباره چنین نتایجی حاصل نشود.

کارول کلوس نیز بعد از این دیدار گفت: از اینکه ایران اینقدر خوب بازی کرد تعجب کردم. واقعا به این تیم تبریک می‌گویم. آنها خیلی خوب بازی کردند و کار ما را خیلی سخت کردند تا حدی مشخص بود که ایرانی ها مصمم ترند. زمانی که در ست سوم پیش بودیم و هواداران ما را حمایت می کردند آنها ناامید نشدند. ما باید از این شکست رد شویم.

توماش فورنال دیگر بازیکن تیم ملی ملهستان نیز گفت: ایرانی ها خیلی خیلی خوب بازی کردند. نمی خواستیم اینطوری مسابقات را در گدانسک شروع کنیم. این چیزی نبود که هواداران انتظار داشتند. گاهی اوقات خوب به نظر می رسیدیم، اما بازی ضعیفی نشان دادیم. حرفی که در کانادا زدم را تکرار می‌کنم. در ورزش هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ایران خیلی خوب بازی کرد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۱۶ تیرماه در دومین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت‌ها به مصاف ایتالیا می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین