کد خبر: ۷۸۰۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

وزیر صمت: ثبات نرخ ارز منجر به کنترل گرانی و تورم خواهد شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انجام سرمایه گذاری صنعتی و ایجاد اشتغال نیازمند شناسایی ظرفیت‌های موجود در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت کردستان است.
وزیر صمت: ثبات نرخ ارز منجر به کنترل گرانی و تورم خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان بر شناسایی ظرفیت‌های صنعت، معدن و تجارت در همه شهرستان‌های استان کردستان تاکید کرد و اظهار داشت: وقتی این ظرفیت‌ها به طور کامل احصا شده باشد زمینه ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال فراهم می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که صبح امروز جمعه به همراه رییس جمهور به استان کردستان سفر کرده است به عنوان نماینده دولت راهی شهرستان‌های قروه و دهگلان شده است.

فاطمی امین در ادامه با اشاره به بازدید خود از ۲ واحد تولیدی اضافه کرد: به دلایل متعدد واحد‌های تولیدی با مشکلات و مسائل زیادی مواجه هستند که برای برطرف کردن آن‌ها همه تلاش و توان خود را بکار گرفته‌ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ثبات نرخ ارز منجر به کنترل گرانی و تورم خواهد شد، ادامه داد: وام ارزی و ریالی در راستای حمایت بیشتر از واحد‌های تولیدی و بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم پرداخت می‌شود. برای تامین اعتبار مورد نیاز واحد‌های تولیدی بخش صمت کردستان، ۱۰ هزار میلیارد ریال در این سفر قرار شده مصوب شود که در قالب تسهیلات بانکی به این واحد‌ها پرداخت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین