کد خبر: ۷۸۱۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

روسیه: حدود ۱۰۰ نیروی اوکراینی در یک حمله جدید کشته شدند

وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد در جریان حمله به منطقه «اسلاویانسک» واقع در منطقه دونتسک در شرق اوکراین، حدود ۱۰۰ نیروی اوکراینی کشته شدند.
روسیه: حدود ۱۰۰ نیروی اوکراینی در یک حمله جدید کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

همچنین در جریان این حمله حدود ۷۰۰ فروند موشک مربوط به «سامانه پرتاب چندگانه موشکی» موسوم به (MLRS) (متعلق به آمریکا) نابود شد.

به گزارش خبرگزاری تاس، «ایگور کانشنکوف» سخنگوی وزرات دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسیه در حمله به منطقه اسلاویانسک علاوه بر کشتن یکصد نیروی اوکراینی، همچنین مهمات توپخانه ای «هویتزر» (howitzers) آمریکایی نیز منهدم ساختند.

بنابراین گزارش سخنگوی وزارت دفاع روسیه دراین باره گفت: در یک حمله که با تسلیحات بسیار دقیق به یک پایگاه موقت توپخانه ای و مهمات واقع در کارخانه سرامیک سازی در اسلاویانسک به عمل آمد، تا یکصد نیروی اوکراینی کشته و بیش از یکهزار گلوله توپخانه ای هویتزر آمریکایی منهدم شد، همچنین حدود ۷۰۰ راکت به «سامانه پرتاب چندگانه موشکی» موسوم به (MLRS) نابود شد.

پیش از این روسیه تسلیحات ارسالی غرب که ساخت آمریکا بود را طی روزهای گذشته در خاک اوکراین مورد هدف قرار داده بود. وزارت دفاع روسیه اخیرا ساعاتی پس از اعلام ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین مبنی بر دریافت تسلیحات قدرتمند غربی، دو واحد سامانه راکت انداز آمریکایی موسوم به (MLRS) واقع در خاک اوکراین را منهدم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین