کد خبر: ۷۸۱۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
حسین مهری تهدید به افشاگری کرد

جنجال در شب‌های مافیا

حسین مهری عکسی از شب‌های مافیا منتشر کرد و در پی آن نوشت دیگر سکوت نخواهم کرد.
جنجال در شب‌های مافیا
آفتاب‌‌نیوز :

مهری که در فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا حضور داشت اعتراض خود را نسبت به بی‌توجهی به پیشنهاداتش اظهار کرد و گفت من پیشنهاداتی مثل ماسک زدن بازیکنان، پرده مشکی میان عوامل و بازیکن‌ها همچنین در دیدرس نبودن بازیکن‌های بیرون رفته از بازی را به عوامل دادم ولی به پیشنهاداتم توجه نشد.

او همچنین گفته تا بحال توضیحی درباره چیزی ندادم ولی این بار سکوت خود را می‌شکنم و همه چیز را درباره فینال فینالیست‌های شب‎‌های مافیا توضیح می‌دهم.

با پخش قسمت دوم فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا مخاطبان نیز به کیفیت این برنامه اعتراض کرده بودند و باور داشتند که تقلبی در این بازی رخ داده که شهروندان پیروز این بازی شدند.

گفتنی است پیش از این نیز حامد آهنگی اعتراض خود را نسبت به فینال فینالیست‌ها نشان داده بود و صداقت شهروندان نیز در این بازی زیرسوال رفته بود.

بازی فینال فینالیست‌ها تاجایی بدون استدلال و بدون منطق پیش رفته بود که حامد آهنگی در همان برنامه به این روند معترض شد.

لازم به ذکر است که شهروندان این مسابقه همچون ایمان صفا و مریم مومن نیز پس از پیروزی این مسابقه اعلام کردند که این پیروزی برای آن‌ها لذت‌بخش نبوده است.

باتوجه به اعتراضات بازیکنان مسابقه و در پی آن تایید تقلب توسط مخاطبان این برنامه، می‌توان این قسمت را سیاه‌ترین شب مافیا دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین