کد خبر: ۷۸۱۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
معاونان علوم و فناوری منصوب شدند

دو انتصاب جدید در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، علی اکبری را به سمت سرپرست معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و مجید مشکینی را به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری منصوب کرد.
دو انتصاب جدید در دانشگاه آزاد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمد علی اکبری را به سمت سرپرست معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی، در متن دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد علی‌اکبری

باسلام

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و ارتقای علمی واجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی بالاخص بسته‌های کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی» و «پیشرفت علمی مرجعیت‌ساز و تمدن‌آفرین» با تأکید بر محور‌های زیر اهتمام ورزید.

- متناسب‌سازی و تعادل بخشی به دوره‌های تحصیلی و حجم آموزش نظری، علمی و مهارتی به تناسب اهداف رشته تحصیلی و ماهیت دروس با اولویت مقاطع کاردانی و کارشناسی

- برقراری ارتباط تعاملی و مستمر با صنایع و سازمان‌های محلی در راستای ارتقای کاربردپذیری محتوا‌های آموزشی و کارآمادگی در دانشجویان و آموزش مبتنی بر خلق رشته تحصیلی و محتوای آموزشی براساس تحقق رویکرد حل مسائل واقعی و مدیریت دانش و اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال

-تغییر نظام تعاملی استاد و دانشجو و افزایش انعطاف‌پذیری فرآیند آموزش مبتنی بر استعداد‌ها و تقویت قدرت ابتکار و خلاقیت دانشجو

-  اصلاح نظام جذب، حمایت و ارزیابی تحصیلی دانشجویان برمبنای رویکرد یادگیری عمیق مبتنی بر داده‌های پیمایشی

-بازآرایی ساختار نظام آموزشی با تأکید بر حوزه‌های دانشی میان رشته‌ای و ایجاد دانشکده‌های موضوع‌محور و فناوری و گروه‌های دانش‌محور درون آن‌ها

- شبکه سازی پیشروان آموزش، پژوهش و فناوری در قالب شبکه علوم و تحقیقات با مأموریت فعالیت در مرز دانش

- الزام هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان به پروژه‌های مسئله‌محور

- اجرای مأموریت‌های پیشتازی در فعالیت‌های علمی و برنامه تولید دستاورد‌های علمی در مرز دانش

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق ومؤید باشید.

انتصاب دکتر علمائی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزشی

دکتر محمدمهدی طهرانچی در حکمی، ضمن قدردانی از زحمات دکتر جواد علمائی در دوران مسئولیت معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه، وی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزشی منصوب کرد.

همچنین دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر مجید مشکینی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه» منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر مجید مشکینی

باسلام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و ارتقای علمی واجرای سند تحول و تعالی دانشگاه بالاخص بسته‌های کاری «ارتقای قابلیت پاسخگویی حل مسئله»، «توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی» و «فعالیت منسجم وهم افزای شبکه ای» با تأکید بر محور‌های زیر اهتمام ورزید.

- پیشبرد آئین نامه‌های مدیریتی و راهبری شتاب دهنده‌ها، مراکز رشد و سرا‌های نوآوری
- تعامل پیش دستانه با صنایع و سازمان‌های خدمات فرهنگی و اجتماعی ملی و محلی در راستای توسعه پژوهش‌های تقاضامحور همراه با جمع سپاری نوآوری
- توانمندسازی و شبکه سازی و تقویت هم‌افزایی پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین اعضای هیأت علمی، نخبگان و پژوهشگران
- تقویت سازوکار‌های مالی حمایت از پژوهش و شرکت‌های پژوهشی
- طراحی و راه اندازی سامانه بازار فناوری دانشگاه آزاد اسلامی
- تأسیس و راه اندازی شتاب دهنده‌ها، مراکز رشد و سرا‌های نوآوری
- ترویج فرهنگ کارآفرینی، تسهیل تجاری سازی و حمایت‌ها
- ایجاد دانشکده‌های فناوری
- جهاد تبیین

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق ومؤید باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین