کد خبر: ۷۸۲۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
تبلیغات

دارالترجمه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که معمولا قبل از مهاجرت انجام می‌شود، ترجمه رسمی تمام مدارک مهم است. از آنجایی که ترجمه رسمی کاری تخصصی است و نیازمند تعامل با ارگان‌های دولتی می‌باشد، بهتر است برای این کار، از خدمات دارالترجمه خوب استفاده نمایید تا هم پروسه ترجمه سریع‌تر انجام شود و هم دقت زیادی برای ترجمه رسمی صرف شود.
دارالترجمه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

امروز قصد داریم ویژگی‌های یک دارالترجمه خوب را با هم مرور کنیم. با مطالعه این ویژگی‌ها، می‌توانید بهترین دارالترجمه را برای پیشبرد کارهایتان انتخاب نمایید. با ما همراه باشید...

دارالترجمه چیست؟

دارالترجمه به مکانی گفته می‌شود که کار ترجمه رسمی مدارک در آنجا انجام می‌شود. به عبارتی دیگر، ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضاییه تایپ شده و برای ثبت مهر دادگستری و امور خارجه، به آن ارگان‎ها فرستاده می‌شود.

در دارالترجمه، مترجمانی که از قوه قضاییه مجوز انجام ترجمه رسمی را دریافت کرده‌اند، به فعالیت مشغول‌اند. این مترجمان، در آزمون مربوط به مترجم رسمی قوه قضاییه نمره حد نصاب را کسب کرده و توانسته‌اند مهر و امضای رسمی خود را ثبت نمایند.

ویژگی‌های یک دارالترجمه خوب

دارالترجمه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

خدمات ترجمه چندین زبان زنده دنیا را به مراجعین خود ارائه می‌دهد

یک دارالترجمه معتبر، ترجمه مدارک به چندین زبان زنده و پرکاربرد دنیا را انجام می‌دهد. بنابراین، در صورتی که قصد دارید مدارک خود را عنوان مثال به دو زبان ترکی و انگلیسی ترجمه کنید، لازم نیست به دو دارالترجمه ترکی استانبولی مثل دارالترجمه ترکی استانبولی رنسانس و دارالترجمه انگلیسی به طور جداگانه مراجعه نمایید.

معتبر است

یک دارالترجمه معتبر و خوب باید بتواند ترجمه کارت ملی و سایر مدارک را به صورت کاملا حرفه‌ای و همراه با مهر و امضای نهاد‌های مربوطه، به شما تحویل دهد.

اعتبار دارالترجمه رسمی می‌بایست از طریق مجوزی که از سوی قوه قضاییه دریافت کرده بررسی شود. در زمان ورود به مکان یا سایت دارالترجمه، می‌بایست برگه یا تابلویی که حاوی پروانه تاسیس صادر شده از طرف اداره کل اسناد و امور مترجمان (فنی) است را بررسی نمایید. مهر و امضای مدیر کل اسناد و امور مترجمان (فنی) باید در قسمت پایین این برگه مشاهده شود و آدرس مکان دارالترجمه نیز ثبت شده باشد.

به نظرات مراجعین و کاربران احترام می‌گذارد

دارالترجمه معتبر و خوب، قبل از مهر قوه قضاییه، فایل ترجمه را برایتان ارسال می‌کند. پس از انجام بررسی‌های لازم، در صورت تایید شما، برگه به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

چندین مترجم رسمی مشغول به فعالیت هستند

این مورد منجر به تسریع کار‌ها و جلوگیری از به تعویق افتادن ترجمه رسمی می‌شود. در صورتی که تمام سفارشات بر دوش تنها یک مترجم باشد، احتمال اینکه در صورت بروز مشکل، کل سفارشات به تعویق بیفتند وجود دارد.

امکان برقراری ارتباط از طرق مختلف را میسر می‌کند

شما باید بتوانید از طریق تمام راه‌های ارتباطی ممکن، به دارالترجمه دسترسی داشته باشید. این ارتباط می‌تواند از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا حضور در دفتر دارالترجمه باشد.

خوش‌قول است

دارالترجمه‌ای که به بد قولی و به تعویق انداختن کار‌ها معروف است، نشان می‌دهد که برای مراجعین خود احترام زیادی قائل نیست. اکثر افرادی که به دارالترجمه مراجعه می‌کنند، سفر مهمی در پیش رو دارند و باید زمان‌بندی اخذ ویزا و مراجعه به سفارت مربوطه را به دقت رعایت کنند.

امانت‎دار است

مدارک رسمی جزو مدارک مهمی هستند که می‌بایست به طور کامل محفوظ بمانند؛ چرا که ممکن است برخی از افراد بزهکار، با در اختیار داشتن یا جعل این مدارک، اقدام به کلاهبرداری و اعمال خلاف قانون نمایند.

هزینه‌های دارالترجمه رسمی طبق تعرفه‌های مشخص شده حساب می‌شوند

تمامی هزینه‌هایی که دارالترجمه رسمی معتبر از شما دریافت می‌کند، می‌بایست طبق تعرفه‌های مشخص شده در اصناف مربوطه باشد.

شما را در جریان روند کار‌ها قرار می‌دهد

دارالترجمه معتبر و خوب با خدمات آنلاین خود و یا از طریق پیامک، مراحل ترجمه را به اطلاع شما می‌رساند. این مراحل شامل تحویل اسناد به مترجم، پایان ترجمه رسمی، اخذ تایید از شما، اخذ تایید و مهر ارگان‌های دادگستری و وزارت امور خارجه می‌باشند.

خدمات مشاوره رایگان دارد

کارشناسان و مترجمینی که در دارالترجمه رسمی به فعالیت مشغولند، در تمام ساعات اداری حتی شبانه‌روزی مشاوره رایگان مراجعین را در اولویت قرار می‎دهند.

سابقه همکاری با نهاد‌های مهم و معتبر را دارد

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه می‌توانم بفهمم دارالترجمه‌ای که انتخاب کرده‌ام به اندازه کافی معتبر است و کار ترجمه رسمی را به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهد؟

پاسخ به این سوال ساده است. می‌توانید لیست شرکت‌ها و نهاد‌هایی که با دارالترجمه موردنظرتان همکاری کرده‌اند را بررسی کنید.

خدمات پست و پیک را به صورت رایگان انجام می‌دهد

یکی از امتیازات و خدمات دارالترجمه معتبر و خوب این است که تحویل مدارک مراجعین را با پیک یا پست پیشتاز و به صورت کاملا رایگان انجام می‌دهد. بدین صورت، می‌توانید در هر نقطه از ایران که هستید، سفارش خود را ثبت نموده و فقط هزینه ترجمه و ثبت مدارک را بپردازید.

چه مدارکی ترجمه رسمی می‌شوند؟

دارالترجمه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید با خود فکر می‌کنید که می‌توانید هر مدرکی را به صورت رسمی ترجمه نمایید؛ اما چنین نیست. تنها ۱۰۴ مدرک مشخص در لیست قوه قضاییه وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به صورت رسمی ترجمه کرده و مهر و امضای دادگستری و امور خارجه را دریافت کنید.

مدارک زیر، نمونه‌ای از اسنادی هستند که به صورت رسمی قابل ترجمه‌اند:

· شناسنامه
· کارت ملی
· کارت پایان خدمت
· سند ازدواج/طلاق
· دفترچه بیمه
· گواهی فوت
· مدارک تحصیلی در مقاطع مختلف
· ریزنمرات
· دانشنامه
· گواهی عدم سوء پیشینه
· ترجمه رسمی کارت واکسیناسیون
· ترجمه گواهی‎نامه رانندگی
· و...

سخن پایانی

افرادی که به ترجمه رسمی نیاز دارند، غالبا به دلیل زمانبندی محدودی که دارند، می‌بایست تمام کار‌های مهاجرت خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. پیدا کردن دارالترجمه خوب که تمام ویژگی‌های بالا را داشته باشد، نیازمند صرف وقت و هزینه زیادی است.

مجموعه دارالترجمه رنسانس مفتخر است که با بکارگیری مجرب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مترجمان و کارشناسان، با هدف خدمت رسانی به مراجعین خود مشغول به کار است. تیم حرفه‌ای ما پذیرای تمامی هموطنان از اقصی نقاط ایران هستند و سفارشات را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تحویل می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین