کد خبر: ۷۸۲۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

ترافیک نیمه سنگین در ۵ محور مواصلاتی/ وضعیت جوی آرام در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از جوی آرام و ترافیک نیمه سنگین اما روان در برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
ترافیک نیمه سنگین در ۵ محور مواصلاتی/ وضعیت جوی آرام در جاده‌های کشور
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی و پایش‌های صورت گرفته در خصوص ترافیک صبح روز جاری، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان بود.

وی ادامه داد: ترافیک در محور تهران-پردیس محدوده جاجرود، آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده پیکان شهر، آزادراه تهران - کرج محدوده وردآورد، آزادراه تهران - ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت در محدوده پرند و محور شهریار-تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیمه سنگین اما روان گزارش شده بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص وضعیت جوی صبحگاهی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: وضعیت جوی جاده‌ها نیز بدون بروز پدیده‌ای خاص گزارش شده است.

وی درباره انسداد برخی از محورهای مواصلاتی نیز اظهار کرد: محور ریگان - ایرانشهر تنها محور مواصلاتی اصلی است که تا اطلاع‌ ثانوی مسدود بوده و محورهای هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند هم دو محور دارای انسداد فصلی هستند.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰، از مسافران و رانندگان خواست تا برای برنامه ریزی بهتر و مدیریت زمان سفر پیش از آغاز تردد در محورهای مواصلاتی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین