کد خبر: ۷۸۴۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

پرواز ایلام-تهران لغو شد

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامناسب جوی مسیر و در راستای حفظ ایمنی پرواز، انجام نشد و به دلیل تغییر نکردن شرایط جوی، باطل شد.
پرواز ایلام-تهران لغو شد
آفتاب‌‌نیوز :

حسام قربانعلی درباره تاخیر سه ساعته و سپس ابطال پرواز ایلام - تهران متعلق به این شرکت هواپیمایی توضیح داد: بروز این اتفاق به دلیل شرایط نامناسب جوی در طول مسیر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه شرایط جوی را در ساعات آینده در طول مسیر رصد می‌کنیم، بخش عملیات در راستای حفظ ایمنی پرواز و با توجه به شرایط جوی نامناسب طول مسیر، انجام این پرواز را تایید نکرد.

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اگر تاخیری هم اعمال شد بابت آن بود که منتظر بودیم اخبار هواشناسی جدید تغییری در شرایط جوی مسیر به ما اعلام کند که این تغییر رخ نداده بود و بنابراین مجبور به ابطال پرواز به دلیل شرایط نامناسب جوی شدیم.

قربانعلی اضافه کرد: قطعا وقتی در طول مسیر شرایط برای ایمنی پرواز مساعد نیست، موضوع اختصاص هواپیمای جایگزین هم نمی‌تواند مطرح شود.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز تأکید کرد: همه وجهی که بابت بلیت این پرواز از سوی مسافران پرداخت شده است، به آن‌ها عودت داده خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما طبق رسالتی که دنبال می‌کنیم تلاش خواهیم کرد سطح هوانوردی عمومی مردم را افزایش دهیم. به هر حال ایمنی اولویت اول ما است و تهدیداتی که ایمنی پرواز را به خطر می‌اندازد، ضرورت دارد برای مسافر شناخته شود.

قربانعلی گفت: حدود ۳۰ تا ۳۵ عامل بروز تاخیر یا ابطال پرواز وجود دارد که مردم چندان با آن آشنا نیستند، اما تلاش می‌کنیم با اطلاع‌رسانی دقیق، سطح سواد عمومی هوانوردی مردم افزایش یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین