کد خبر: ۷۸۴۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

ماجرای حمله به یک روحانی در امام‌زاده محمد کرج

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری ضارب روحانی سخنران امام زاده محمد (ع) کرج خبرداد.
ماجرای حمله به یک روحانی در امام‌زاده محمد کرج
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید مرتضی موسوی اظهار داشت: شب گذشته یک روحانی در حین سخنرانی در آستان امام زاده محمد کرج توسط فردی با ضربه چاقو مجروح می‌گردد.

وی اضافه کرد: در همین حین حاضرین در مراسم، ضارب را دستگیر و تحویل پلیس دادند. روحانی مجروح نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

به نوشته ایرنا، امامزاده محمد یکی از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است. آستان و بقعه این امامزاده در محله حصارک یکی از مناطق قدیمی و پر رفت و آمد کرج واقع شده است.

توضیحاتی درباره حمله به یک طلبه در کرج

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به مضروب شدن یک روحانی در امامزاده محمد کرج از حال مساعد وی پس از انتقال به بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبری روز جمعه هفتم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: غروب روز گذشته هنگام برگزاری مراسم زیارت عاشورا در امامزاده محمد کرج مطلع شدیم که شخصی که یکی دو بار هم اقدام به قطع کردن سیم‌های سیستم صوتی کرده بود طلبه جوان به نام سیدمجتبی حسینی را مورد ضرب و جرح قرار داده و در یک لحظه چند ضربه چاقو به پهلو و کمر وی وارد کرده است. بعد از این اتفاق دوستان بسیجی و خادمین افتخاری امامزاده تلاش کرده و در تعقیب و گریز فرد ضارب را دستگیر می‌کنند و پس از تماس با پلیس تحویل نیروی انتظامی می‌دهند.

علی‌اکبری ادامه داد: اورژانس نیز طلبه مضروب را به بیمارستان منتقل می‌کند که حال ایشان مساعد است و خطر برطرف شده است.

وی در خصوص وضعیت فرد ضارب گفت: ضارب ایرانی است و به اتباع خارجی ارتباط ندارد و اهل و ساکن شهر کرج هم نیست. در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی درباره اینکه بیش از یک ضارب در صحنه حضور داشته و یا اینکه ضارب از اتباع خارجی بوده منتشر شده که این موارد تکذیب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین