کد خبر: ۷۸۴۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

شانس ۲ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان

نمایندگان اوزان ۵۱ و ۶۰ کیلوگرم ایران، راهی دیدار نهایی کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان شدند.
شانس ۲ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان
آفتاب‌‌نیوز :

در پایان رقابت های مقدماتی پنج وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان در ایتالیا، محمدرضا اسدی در وزن ۵۱ کیلوگرم و ابراهیم الهی در وزن ۶۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیرمحمد نوازی در وزن ۴۵ کیلوگرم و عرفان علیزاده در وزن ۹۲ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارند.

مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ساعت ۱۴ امروز (به وقت ایران) در شهر رُم ایتالیا در حال برگزاری است.

در وزن ۴۵ کیلوگرم امیرمحمد نوازی دور اول با نتیجه ۶ بر صفر و ضربه فنی ریکاردو بونانو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی عظیم بردی آشیرگولیف از ترکمنستان با نتیجه ۱۲بر ۱ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوازی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب دومنیک مونارتو از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمد رضا اسدی پس از استراحت در دور اول استراحت، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دانیل کارتیف از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر بایامان کریمبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. اسدی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد المان آقایف از آذربایجان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی به مصاف لوک لیلداهل از آمریکا می رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابراهیم الهی دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر کایگه براون از نیوزلند را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل عبداله توپراک از ترکیه با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر آقا گاسیموف از آذربایجان من را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۴ از سد نیخیل پیلاناگویلا از هند گذشت و به دیدار فینال راه یافت. الهی در دیدار پایانی با بیلال شریپ اولو از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم یونس شفیعی از ایران در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ از سدبارتلومیج نوواکوفسکی از لهستان گذشت. وی در دور بعد مقابل ناریندر از هند با نتیجه ۸ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، حذف شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان علیزاده در دور اول با نتیجه ۸ بر ۱ کانازاوا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ از سد راوان موسایف از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب موسی آرسونکایف از مجارستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق فرداشب به وقت ایران برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین