کد خبر: ۷۸۵۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد/ تمامی رتبه‌های برتر ریاضی از آنِ مردان شد

اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در پنج گروه آزمایشی "علوم ریاضی و فنی"، "علوم تجربی"،" علوم انسانی"،" هنر "و "زبان‌های خارجی" اعلام شد.
اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد/ تمامی رتبه‌های برتر ریاضی از آنِ مردان شد
آفتاب‌‌نیوز :

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۱۵ نفر داوطلب به رقابت پرداختند که از بین این داوطلبان ۱۰ نفر که تمامی آن‌ها مرد هستند موفق به کسب رتبه‌های ۱ تا ۱۰ شدند.

بر این اساس "سیدحسین سیدمهدی جاسبی" از تهران، "امیرپارسا بهرامی" از تهران، "علیرضا ملک‌حسینی" از اراک، "امیرهمایون شریفی‌زاده" از گرگان، "پوریا غفوری" از یزد، "امیرماهان معصومی" از اصفهان، "محمدپارسا قادراحمدی" از تهران، "آرمین خسروی" از تهران، "شایان بقایی‌نژاد" از مشهد و "سبحان لطفی" از نیشابور به ترتیب رتبه‌های ۱ تا ۱۰ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را از آن خود کردند.

همچنین در گروه آزمایشی علوم تجربی تعداد ۵۷۴ هزار و ۷۵۱ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۱۰ نفر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند. بر این اساس "فرناز حسن‌زاده "از بویراحمد،" علیرضا دهقانی تفتی" از یزد، "سبا رضائی بروجنی" از بروجن، "محمدطه رنجی" از ارومیه، "نگار هاشم‌زاده" از تبریز،" ارشیا انتظاری ابوخیلی" از تهران، "عالیه میرزایی" از شهربابک، "رضا نوری" از ارومیه، "سیدعلی علوی خوشحال" از سبزوار و "امیرمهدی امامی" از زنجان نیز به ترتیب رتبه‌های ۱ تا ۱۰ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کردند.

همچنین در گروه آزمایشی انسانی نیز تعداد ۴۱۲ هزار و ۵۲۵ نفر شرکت‌کننده وجود داشت که در این گروه نیز "محمد بهرامی" از کرمانشاه، "مائده ملکی" از تبریز، "سیده مهرناز سیدی" از مشهد، "امیرمهدی تبار" از تهران، "پرهام سنکیان" از مشهد، "احسان کلاته عربی " از مشهد، "حدیث گرجی" از تهران، "سوگند بیگلری" از تهران، "مطهره قربانعلی" از اراک و "علیرضا نصیری" نیز از شمیرانات رتبه های اول تا دهم علوم انسانی را به خود اختصاص دادند.

در گروه ازمایشی هنر نیز ۱۶۱ هزار و ۶۷۸ نفر شرکت‌کننده وجود داشت که "کیاناز شاطریان" از اصفهان، "شایا قنادان زاده" ،"صبا سلطانی، " ملیکا هادی‌نیا" و "علیرضا فصیحی‌نژاد" همگی از تهران نیز رتبه‌های اول تا پنجم هنر را به دست آوردند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز ۱۹۴ هزار و ۹۵۱ داوطلب شرکت کننده داشتیم که "کیارش علیزاده " از تبریز، "امیرحسین کیوانی" از مشهد، "علیرضا ملک‌حسینی" از اراک، "نوید یونسی ملردی" و "سیدعلیرضا سیدشاکری" از تهران پنج نفر اول این گروه آزمایشی هستند.

براساس این اسامی، تهرانی‌ها با ۱۴ نفر در صدر نفرات برتر کنکور ۱۴۰۱ قرار گرفتند و ۲۷ نفر از برترین‌های کنکور امسال نیز مرد هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین