کد خبر: ۷۸۵۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

رسوایی اخلاقی دوباره در اسرائیل

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از گسترش تجاوز و خشونت جنسی علیه زنان در پلیس این رژیم پرده برداشت و نوشت: شوکه‌کننده‌تر این است که اکثر افسران متجاوز در نهایت تبرئه می‌شوند.
رسوایی اخلاقی دوباره در اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه «تایمز اسرائیل» امروز سه شنبه در گزارشی درباره فساد اخلاقی در پلیس رژیم صهیونیستی نوشت: موج اتهامات درباره تجاوز افسران بلندمرتبه به افسران زن زیردست خود در حالی ادامه دارد که در یک مورد اخیر که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، افسر متهم، رابطه نامشروع را پذیرفت اما دادگاه وی را از اتهام تجاوز تبرئه کرد.

در پرونده مزبور، یک افسر پلیس رژیم صهیونیستی شکایتی را علیه مافوق خود به دادگاه ارجاع داده و در این شکایت، از تجاوز افسر مافوق به خود برای سال‌های متمادی خبر داده است.

این افسر زن صهیونیست که در شمال سرزمین‌های اشغالی خدمت می‌کند، در این باره به خبرنگار کانال ۱۳ شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گفت: از ابتدای خدمت در واحد مربوطه، توسط مافوق خود مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

براساس این گزارش، دادگاه رژیم صهیونیستی مثل اکثر موارد دیگر، افسر متجاوز را از این اتهام تبرئه کرد.

این پلیس زن رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم با اشاره به اینکه سال‌ها با کابوس تجاوز زندگی کرده است، درباره تبرئه این افسر ارشد گفت: رای دادگاه مبنی بر تبرئه این افسر، برایش شوکه‌کننده بوده است.

روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت: این مورد، تنها مورد از تجاوز جنسی در میان افسران پلیس نیست و گزارش‌های فراوانی از سوءاستفاده جنسی علیه افسران زن در نیروهای امنیتی اسرائیل وجود دارد.

در این گزارش، با اشاره به اینکه یک دادگاه نظامی روز دوشنبه، یک نظامی رژیم صهیونیستی را که متهم به تجاوز به همتای خانم خود شده تبرئه کرده، نوشت: "معمولا در این دعاوی، دادگاه استدلال وکیل مدافع متجاوز را می‌پذیرد و به این ترتیب فرد متجاوز تبرئه و پرونده بسته می‌شود".

روزنامه «اسرائیل تایمز» با اشاره به سوءاستفاده جنسی از نگهبانان زن درر زندان‌ها، به نقل از «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت این رژیم نوشت: خشونت علیه زنان لکه ننگی برای ماست و نباید ادامه یابد.

لاپید روز یکشنبه گفته بود: به عنوان دولت وظیفه داریم پدیده خشونت علیه زنان را از بین ببریم.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گذشته در گزارشی از سوءاستفاده مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی از نگهبانان زن برای گرفتن اطلاعات از زندانیان خبر داده بود. برخی از زندانبان زن، از تنها ماندن اجباری خود با برخی زندانیان به دستور افسران مافوق خبر داده بودند.

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه در واکنش به گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر سوءاستفاده از نگهبانان زن در زندان‌های این رژیم، وعده داد در قوانین مربوط به خدمت زنان در زندان‌ها تجدیدنظر خواهد کرد.

روزنامه «اسرائیل‌تایمز»، پرونده سرهنگ دوم «دان شارونی» یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی که متهم به ۷۹ جرم جنسی است را یکی از پرونده‌های باز در دادگاه های نظامی این رژیم عنوان کرد. وی متهم به سوء استفاده از ده‌ها افسر زن زیردست خود و فیلمبرداری از آنهاست.

این رسانه صهیونیست، از ارجاع نشدن بسیاری از موارد تجاوز به دادگاه خبر داد و نوشت: در ماه آوریل، نیز یک نظامی زن از تجاوز مافوق خود به وی در تعطیلات خبر داده بود؛ بدون اینکه بتواند موضوع را از طریق پلیس یا دادگاه پیگیری کند.

این روزنامه نوشت: افسری که از تجاوز مافوق خود خبر داده بود، ۱۰ روز پس از مطرح کردن این موضوع با دیگر همتایانش در این پایگاه نظامی، با اسلحه مافوقش خودکشی کرد.

اسرائیل تجاوز به زنان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین