کد خبر: ۷۸۶۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

یک نماینده: بایدن دروغ می‌گوید

نماینده مجلس یازدهم گفت: بایدن در تلاش است از طریق دیپلماسی به اهداف خودش برسد؛ هر چند در این مسیر از اعمال تحریم نیز چشم پوشی نمی‌کند.
یک نماینده: بایدن دروغ می‌گوید
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا نظری در خصوص ادعای جدید بایدن درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران، گفت: سیاستمداران آمریکایی هیچگاه نسبت به ایران روی خوش نشان نداده اند و همواره درصدد آسیب زدن به کشورمان بودند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع دموکرات ها و جمهوری خواهان رویکرد یکسانی نسبت به ایران دارند اما در نوع نحوه مواجه از رویه های خاص خود بهره می برند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری قبلی ایالات متحده به دنبال افزایش فشار بر کشورمان بود لذا شاهد اعمال بی سابقه ترین تحریم ها علیه ایران بودیم، ادامه داد: این مهم در حالیست که بایدن در تلاش است از طریق دیپلماسی به اهداف خودش برسد؛ هر چند در این مسیر از اعمال تحریم نیز چشم پوشی نمی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه آمریکایی ها شرکای غربی خودشان در برجام را به سمت افزایش فشار علیه ایران سوق داده اند، افزود: بر این اساس مشاهده می شود اروپایی ها نیز مدام از فرصت سوزی ایران در مواجهه با برجام سخن می گویند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد ادعای بایدن برای رفع تحریم ها از طریق دیپلماسی صرفا ژست سیاسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین