کد خبر: ۷۸۶۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

دوستان علی سلیمانی به یاد او گرد هم می‌آیند

دوستان و نزدیکان علی سلیمانی، در نخستین سالگرد درگذشت این بازیگر برنامه‌ای را یه یاد او تدارک دیده‌اند.
دوستان علی سلیمانی به یاد او گرد هم می‌آیند
آفتاب‌‌نیوز :

این برنامه روز شنبه ۲۲ مرداد ماه با اجرای سید جواد هاشمی در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود و شامل بخش‌های گوناگونی است.

سهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی درباره جزییات این برنامه می‌گوید: در این برنامه دوستان و کارگردانانی که با علی خاطره دارند، درباره او صحبت می‌کنند. در کنار این خاطره‌گویی‌ها، گفتگوی سه نفره‌ای هم با سه کارگردان خواهیم داشت؛ آقایان قاسم جعفری، حسین کیانی و حسن فتحی که تجربه همکاری با علی را داشته‌اند، درباره او صحبت می‌کنند و اجرای این میزگرد بر عهده منوچهر اکبرلو است.

به گفته او، اجرای قطعاتی نمایشی بر اساس خاطره‌های علی سلیمانی، پخش قطعاتی از فیلم مستندی که درباره این بازیگر ساخته شده، حضور یکی از مهمانان برنامه عصر جدید، اجرای نوحه‌سرایی و موسیقی، از دیگر بخش‌های این برنامه است.

برنامه نخستین سالگرد درگذشت علی سلیمانی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز شنبه ۲۲ مرداد در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

علی سلیمانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بازی درنمایش‌هایی همچون «شکار روباه»، «خنکای ختم خاطره» ، «چشم به راه میرغضب»، «عزیز مایی»،«ترن»، «سه خانه کوچک» و نمایش اجرا نشده «روز حسین» برای مخاطبان تئاتر خاطره‌ساز است.

از جمله آثار تصویری که علی سلیمانی به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به فیلم‌های سینمایی «بی‌پولی»، «نجات یافتگان»، «قارچ سمی» و ... و مجموعه‌های تلویزیونی «وضعیت سفید»، «پایتخت ۴»، «سقوط یک فرشته»، «داستان یک شهر» و ... اشاره کرد.

او ۲۱ مرداد سال گذشته در سن ۵۰ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین