کد خبر: ۷۸۷۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

سرتیپ واحدی: ایمان مهم‌ترین ابزار شکست دشمن است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: فعالیت خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند و با اقتدار حرکت کنند و با اقدامات به هنگام خود مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی را بگیرند.
سرتیپ واحدی: ایمان مهم‌ترین ابزار شکست دشمن است
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در مراسم تجلیل و دیدار با اصحاب رسانه، گفت: سردار سلیمانی به حق مرد بزرگی در نظام جمهوری اسلامی و سالار شهیدان مقاومت بودند که با به شهادت رسیدن، مردم ایشان را شناختند.

وی با تاکید بر اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ستون اقتدار نظام بودند که یاران و همراهانش اینک راه ایشان را ادامه می‌دهند، ادامه داد: تا زمانی که در راه امان حسین(ع) باشیم، قطعا شکست نمی‌خوریم و تا زمانی که با امام حسین(ع) باشیم، تمام دنیا هم نمی‌توانند کوچکترین صدمه و ضربه‌ای به نظام و کشور بزند.

واحدی با اشاره به اینکه اقدام به موقع خبرنگاران همیشه و در بزنگاه‌های مختلف چه در هنگام انقلاب، ۱۹ بهمن و هم‌پیمانی همافران با بنیانگذار کبیر انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و... همواره زبانزد بوده است، افزود: خبرنگاران همواره اثبات کردند، در لحظه در میدان هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه شما خبرنگاران در جنگ، مسائل اقتصادی و سیاسی می‌توانید مقابل ابرقدرت‌های رسانه جهان بایستید، گفت: اهمیت رسانه و خبر در راستای پیشرفت اهداف نظام به ویژه جهاد تبیین باید حتما مدنظر باشد.

وی اظهار کرد: فعالیت خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و شما با عملکرد به موقع خود (با توجه به خطرناک و ارزشمند بودن آن) می‌توانید انقلاب و اقدامات آن را زنده نگه دارید و به نسل آینده انتقال ‌دهید.

واحدی افزود: شما می‌توانید اقدامات نظام را نه تنها به جامعه بلکه به دنیا و مردم جهان به خوبی معرفی و مخابره کنید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه درحال حاضر وارد کارزار جنگ هستند. جنگ رسانه‌ای، سخت‌تر از جنگ اقتصادی است و شما کمک‌کننده نظام و نیروهای مسلح هستید و خواهید بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهان سابق نیروی هوایی ارتش به بومی‌سازی بسیاری از تجهیزات این نیرو از هواپیمای بی‌سرنشین و باسرنشین، موشک نقطه زن و ... توسط صنعت‌گران داخلی اشاره کرد و گفت: اقتدار نیروی هوایی در جنگ‌های امروزی نوک پیکان است و شما خبرنگاران بهتر می‌توانید عملکرد نیروهای مسلح را به مردم بازگو کنید و مردم را آشنا کنید.

وی بیان کرد: امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند و با اقتدار حرکت کنند و با اقدامات به هنگام خود مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی را بگیرند. دشمن روبروی شما دارای قدرت است اما ایمان شما می‌تواند آنها راشکست دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین