کد خبر: ۷۸۷۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

پرس: باید جام‌های بیشتری به دست آورد

رئیس باشگاه رئال مادرید از قهرمانی در سوپر جام اروپا خوشحال است و آن را نوید یک فصل خوب برای تیمش دانست.
پرس: باید جام‌های بیشتری به دست آورد
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید با شکست آینتراخت فرانکفورت قهرمانی در سوپر جام اروپا را به دست آورد.

به گزارش مارکا، فلورنتینو پرس بعد از بازی گفت: ما بسیار خوشحال هستیم و توانستیم یک فصل بسیار خوب را پشت سرگذاریم. قهرمانی در سوپر جام نوید یک فصل خوب را می‌دهد. از انگیزه و شور و هیجان بسیار بالایی برخوردار هستیم. برای صعود به فینال‌های دیگر و کسب قهرمانی‌های بیشتر باید تلاش کنیم. تیم خوبی داریم و این ثمره تلاش ما است.

رئیس باشگاه رئال مادرید ادامه داد: آنچلوتی این تیم را بسیار خوب اداره می‌کند. او بخش مهمی از موفقیت ما است. امسال همه چیز به کام ما بود با این حال باید تلاش کرد و با جدیت به کار خود ادامه داد.

او درباره جذب بازیکنان جدید گفت: ما باید تمرینات خود را برای فصل جدید با جدیت دنبال کنیم. آنچلوتی تیم را اداره می‌کند و ما به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. تنها باید تمرین کرد تا با آمادگی کامل برابر حریفان به میدان رویم.

پرس درباره جایگزین بنزما گفت: به مهاجمان ما نگاه کنید. ما هیچ نگرانی در این زمینه نداریم. بنزما یک فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشت و هیچ بازیکنی شایسته‌تر از او برای کسب توپ طلا نیست.

فلورنتینو پرس ۳۰ قهرمانی با رئال مادرید به دست آورده است و به رکورد سانتیاگو برنابئو نزدیک شده است. او گفت: سانتیاگو داستان دیگری دارد. او بنیان گذار رئال است و تنها با قهرمانی‌ها مقایسه نمی‌شود. تنها تلاش کردم که تیم را به سطح تیم او برسانم. قهرمانی همواره خاص است، اما فکر نمی‌کنم که این مقایسه درست باشد. می‌دانم که قهرمانی در هر جامی شدنی نیست، اما باید نهایت تلاش خود را برای راضی و خوشنود کردن هواداران به کار برد. ما در وضعیت ایده آلی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین