کد خبر: ۷۸۷۱۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

رئیسی: دولت مصمم به رفع فقر و محرومیت از استان کرمان است

رییس جمهور دقایقی پیش و به منظور سفر دو روزه به استان کرمان، وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد.
رئیسی: دولت مصمم به رفع فقر و محرومیت از استان کرمان است
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به کرمان و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفرهیات دولت به استان کرمان گفت: توفیقی است که حسن ختام سفرهای استانی ما با سفر به استان کرمان صورت گرفت و امیدواریم در این سفر بتوانیم خواسته های مردم این دیار را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه کمبودها و مشکلات این خطه مورد بررسی قرار گرفته است افزود: استان کرمان استان مهد زنان و مردان فرهیخته ای است که از شاعرا، علما، سیاسیون و چهره های برجسته علمی در این استان می توانیم به وفور یاد کنیم که نماد ارزشی این دیار وجود شهید سلیمانی شهید جبهه مقاومت بوده که افتخاری برای مردم استان کرمان، کشور و حتی جهان اسلام است که رهبری معظم انقلاب اسلامی از او به عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد کرده اند که همواره باید مورد توجه همگان قرار گیرد..

رئیسی با اشاره به وجود بیش از ۶۵۰۰ شهید و ۱۹ هزار جانباز و ایثارگر در استان کرمان گفت: کرمان امروز در دنیا به عنوان محور مقاومت و پایتخت مقاومت اسلامی نامیده می شود.

وی با اشاره به نقش کرمان در دوران دفاع مقدس افزود: ایفای نقش کرمانی ها در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی ستودنی است.

رئیس جمهور به ظرفیت های کشاورزی، باغداری، معدنی و گردشگری استان کرمان و معرفی این استان به عنوان بهشت معادن ایران اشاره کرد و گفت: ظرفیت نیروی انسانی استان کرمان با حضور نیروهای کارآمد، جوان و تحصیل‌کرده در استان یکی از نقاط بارز این خطه بوده که وجود بیش از ۱۰۰ دانشگاهی و مرکز آموزش عالی پرورش نیروی انسانی در استان نشان دهنده ظرفیت های بزرگ این دیار است.

رئیسی با بیان اینکه با وجود این ظرفیت ها، بیکاری در استان کرمان معنا و مفهم ندارد افزود: فقر و محرومیت موجود در استان به ویژه در جنوب استان زیبنده نیست و دولت مصمم است هم در تکمیل پروژه های نیمه تمام و هم در جهت رفع فقر و محرومیت که چهره زیبای استان را بد جلوه می دهد، گام بردارد و نسبت به رفع فقر و محرومیت از چهره استان تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت های دولت تاکنون در گروی مشارکت مردم بوده است خاطر نشان کرد: مشارکت در سرمایه گذاری به ویژه در جنوب استان بسیار اهمیت دارد و زمینه برای سرمایه گذاری بسیار وجود دارد که باید از آنها نهایت استفاده را کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
2
دولت این آقا همش مصمم هست ولی عملا هیچی توش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
1
ای کاش دولت صداقت داشت. از خرداد می گویند به اعتراض ها یک ماهه رسیدگی می شود من اوایل خرداد اعتراض کردم هنوز برای اعتراض اقدامی نشده به سایت هم مراجعه می کنم حدودا 45 روزه که می گوید ارتباط برقرار نیست لجظاتی دیگر مجددا تلاش کنید. عدالت کجاست؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین