کد خبر: ۷۸۷۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
وزیر اقتصاد در بردسیر:

تحقق محرومیت زدایی از مسیر تولید می‌گذرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از ابر پروژه فولادی گهر زمین در بردسیر گفت: تحقق محرومیت زدایی از مسیر تولید می‌گذرد.
تحقق محرومیت زدایی از مسیر تولید می‌گذرد
آفتاب‌‌نیوز :

سید احسان خاندوزی عصر امروز 20 مردادماه و در بازدید از ابر پروژه فولادی گهر زمین در بردسیر، با بیان اینکه رفع محرومیت زدایی و کسب درآمدهای پایدار برای گروه‌های مختلف از تولید،درآمد و اشتغال زایی می گذرد گفت: با خلق ارزش افزوده، می توانیم مناطق را از محرومیت نجات دهیم.

وی به افتتاح این ابر پروژه اشاره کرد و گفت: با همت خوبی که بازیگران بزرگ اقتصاد داخلی داشتند و پیگیری خوبی که مقامات منطقه‌ای و محلی انجام دادند، منجر شد که به لحاظ عدد و رقم و ارزش، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی که در سفرهای استانی شروع به فعالیت کرده و مشاهده شده در بردسیر آغاز به کار کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه مسأله خام فروشی و مسایل و مشکلات آن در اقتصاد و اشتغال بایدمورد توجه جدی قرار گیرد اظهار کرد: این پر وژه نمادی از حرکت به سمت خلق ارزش افزوده و تبدیل مواد خام به محصولات فرآوری شده می‌باشد که امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم و شروع به فعالیت اجرایی شاهد به ثمر نشستن در ایام پیش رو باشیم و ثمرات منجر به افزایش رفاه و بهبود توسعه اقتصادی و رفع محرومیت از شهرستان بردسیر و حوزه استان کرمان شود.

وی با بیان اینکه برای فعالیت اقتصادی متاسفانه در عمل هنوز بخش‌هایی از دستگاه‌های اجرایی یا نهادهای استانی و شهرستانی در این مسیر همکاری لازم را ندارند و سنگ‌اندازیی‌هایی می‌کنند تصریح کرد: کرمان یکی از استان های موفق در توسعه اقتصادی ،صنعتی، معدنی است که نقشی نمونه برای سایر استان‌های کشور دارد.

خاندوزی با تاکید بر اینکه تلاش کرده ایم در وزارت اقتصاد و دارایی از طریق پنجره واحد مسئله تسهیل صدور مجوزها ومقررات‌زدایی را دنبال کنیم خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم که تا حد ممکن زمان اخذ مجوزهای لازم، هزینه اخذ مجوزها و امکان اعمال نظر سلیقه مدیران و دستگاه‌ها را کاهش دهیم و به سمت شرایط بهینه حرکت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین