کد خبر: ۷۸۷۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

تمجید یک نماینده از سیدحسن نصرالله

محمود محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت خون شهدا، امروز تمام مستضعفان عالم چشم به انقلاب ایران دوخته‌اند و انقلاب اسلامی ناجی اصلی آن‌ها محسوب می‌شود.
تمجید یک نماینده از سیدحسن نصرالله
آفتاب‌‌نیوز :

«آیت الله محمود محمدی عراقی» عصر پنجشنبه در مراسم یادواره ۴۲۰ شهید شهرستان کنگاور که با محوریت شهید «بهادالدین محمدی عراقی» با حضور آیت الله ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، استاندار کرمانشاه، مسوولان شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه شهدا کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: اینگونه آیین‌ها بزرگداشت اشخاص نیست بلکه بزرگداشت ارزش هاست.

او افزود: بزرگداشت ارزش ها از جمله علم، تقوا، عدالت، شجاعت، فدارکاری و خدمت یعنی توجه به رسالت اصلی پیامبران الهی و خون دلهای اولیای الهی که به خاطر نهادینه کردن این ارزش ها خورده اند.

مسوول دفتر مقام معظم رهبری در استان قم در ادامه هدف از برگزاری یادواره های شهدا را آشناکردن جوانان با افتخارات واقعی خود و آشنایی با هویت پرافتخار و عظمت‌ها و عزت های جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی رهبر فرزانه و پرافتخار ایران با قدرت در برابر همه مستکبرین جهانی می ایستد.

آیت الله عراقی افزود: شخصی مانند سیدحسن نصرالله این‌گونه عزتمندانه در مقابل آمریکا و اسراییل می ایستد و می گوید حق ندارید از آب‌های حوزه کشور لبنان نفت استخراج کنید که با این جمله آنها عقب نشینی می‌کنند.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علم اگر با عمل همراه شود بر قله‌های اقتدار می ایستد، افزود: احراز رتبه اول کنکور علوم انسانی توسط یک جوان کرمانشاهی با وجود همه سختی ها، مشقت ها و توطئه های جنگ نرم دشمن برای جداکردن جوان از انقلاب اسلامی کسب شده که ظرفیت بزرگ جوانان این منطقه را نشان می دهد.

شهرستان کنگاور با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین