کد خبر: ۷۸۷۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

جزئیات حریق گسترده در شهرک صنعتی پرند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در شهرک صنعتی پرند خبر داد. این آتش سوزی بعد از ساعتها خاموش شد.
جزئیات حریق گسترده در شهرک صنعتی پرند
آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی از وقوع حریق در شهرک صنعتی پرند خبر داد.

وی گفت: با تماس همکاران آتش نشانی شهرک صنعتی پرند آتش سوزی گسترده در یکی از کارگاه‌های آن شهرک اعلام شد و با توجه به اعلام نیاز، یک تانکر بزرگ آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به‌عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی پرند، شهر پرند و شهر‌های اطراف نیز در محل حضور داشتند.

وی عنوان کرد: محل آتش سوزی ساختمان چهار طبقه‌ای بود که ظاهراً از داخل طبقات آن ارتفاع بیشتری داشت و به‌عنوان کارگاه مبل استفاده می‌شد.

ملکی گفت: طبقات پایین که بیشتر دپوی چوب و پالت بوده شعله‌ور شده و نیرو‌ها از طریق بالابر و مسیر زمینی مشغول عملیات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: وجود سیلندر‌های گاز و ظروف حاوی تینر و مواد قابل اشتعال، حساسیت عملیات را بالا برده است.

عملیات ۸ساعت به طول انجامید

شهردار پرند نیز از حریق گسترده کارگاه مبل در شهرک صنعتی پرند خبر دادو گفت: این حریق پس از ۸ ساعت اطفا شد.

 حمیدرضا الهیاری صبح جمعه در جمع خبرنگاران از وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی شهرک صنعتی پرند خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز این حریق رخ داده بود که به علت گستردگی آتش، زمان طولانی برای اطفا صرف شد و ۸ ساعت به طو ل انجامید.

الهیاری با بیان اینکه این حریق با حضور ۳۰ خودروی آتش نشانی و در بامداد امروز اطفا شده است در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حریق در یک ساختمان چهار طبقه مبل سازی رخ داده بود، افزود: حریق از طبقه همکف شروع و تا طبقه سوم این کارگاه پیش روی کرده بود. علت طولانی شدن عملیات اطفا وجود پارچه، چوب، فوم سایر مواد قابل اشتعال در این کارگاه بزرگ بود که کار را برای مهار حریق سخت کرده بود.

شهردار پرند بیان داشت: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت سنگین مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومیت نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین