کد خبر: ۷۸۷۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

تصادف مرگبار اتوبوس در اسرائیل با حداقل ۳ کشته

تصادف مرگبار یک اتوبوس حامل اشغالگران صهیونیستی حداقل ۳ نفر کشته و تعدادی زیادی نیز زخمی برجای گذاشت.
تصادف مرگبار اتوبوس در اسرائیل با حداقل ۳ کشته
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان تصادف مرگبار یک اتوبوس حامل اشغالگران صهیونیستی حداقل ۳ نفر کشته و تعدادی زیادی نیز زخمی شدند.

جورزالیم پست با تائید این خبر آمار تلفات این حادثه را ۳ کشته اعلام کرده و گفته است که قربانیان این حادثه یک زن ۳۰ ساله، یک دختر ۳ ساله و یک دختر ۷ ساله بودند. همچنین در این حادثه شش نفر دیگر مجروح شدند که حال یک نفر وخیم، دو نفر در وضعیت متوسط و سه نفر نیز به طور جزئی مجروح شدند.

این حادثه عصر پنجشنبه زمانی روی داد که اتوبوس کنترل خود را از دست داد و به یک ایستگاه اتوبوس دیگر در خیابان شمگر شهر بیت المقدس برخورد کرد.
یک مقام محلی صهیونیستی در ارتباط با این حادثه گفت: «این دومین تصادف مشابه در این محله در هفته جاری است و باعث نگرانی بیشتر ساکنان شده است.»

این حادثه تنها دو روز پس از آن رخ می‌دهد که یک اتوبوس دیگر سه شنبه شب گذشته به سمت عابران پیاده منحرف شد و با یک کارگاه ساختمانی برخورد کرد و یک مرد ۷۰ ساله را کشت و یک عابر پیاده دیگر را مجروح کرد.

مجموع حوادث و اتفاقات در سرزمین‌های اشغالی باعث شده تا برخی از مشکوک بودن تکرار این گونه حوادث سخن بگویند. علاوه بر تکرار تصادف‌ها، سرزمین‌های اشغالی در چند ماه گذشته با مجموعه‌ای از آتش سوزی‌ها و حملات هکری و سایبری به زیرساخت‌های خود روبرو بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین