کد خبر: ۷۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

انتقاد امام جمعه شهرکرد از قطعی آب

خطیب موقت جمعه شهرکرد گفت: تأمین آب شرب در شهرکرد، شهرها و روستاهای دیگر مسئله اصلی کنونی است که می‌طلبد مسئولان اقدامات لازم را برای حل مشکل انجام دهند.
انتقاد امام جمعه شهرکرد از قطعی آب
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی گفت: نفوذ سیلاب به چشمه کوهرنگ و گل آلود شدن بیش از حد آن موجب شد تامین ۶۰ درصد آب شرب شهرکرد دچار مشکل شود، اما با تلاش متولیان و با اتصال چاه‌های کشاورزی و ایجاد تصفیه خانه‌های جدید در مسیر آب کوهرنگ مشکل خیلی طولانی نخواهد شد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: اکنون با همه تلاش‌های ملی و استانی آب در طبقات همکف بیشتر نقاط وصل شده است، ولی همچنان برخی افراد بی توجه به صرفه جویی در آب، مانع بهره مندی دیگران می‌شوند.

حجت الاسلام فاطمی افزود: این مشکل در برخی روستاها و شهر هایی، چون باباحیدر و سورشجان هم مردم را به سختی و مشقت انداخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادعای غربی‌ها مبنی بر نهایی شدن متن توافق برجام گفت: این یک جو سازی علیه دولت ما است تا در برابر کار انجام شده قرار بگیریم.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد افزود: برای اینکه بتوانیم با سربلندی مقابل مشکلات و فشارها بایستیم باید همه با هم تلاش کنیم. رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی دغدغه همه مسئولان نظام است و در این راه نباید مقابل زورگویان سر خم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین