کد خبر: ۷۸۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

ساپینتو: رکورد استقلال برای من مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای من رکورد مهم نبود و به این موضوع فکر نمی‌کنم اما نباید در این بازی شکست می‌خوردیم.
ساپینتو: رکورد استقلال برای من مهم نیست
آفتاب‌‌نیوز :

«ریکاردو ساپینتو» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش مقابل سپاهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. حریف تنها یک فرصت داشت و به آنها موقعیت ندادیم و کنترلشان کردیم.

وی افزود: سپاهان منتظر اشتباه ما بود و از این اشتباهات هم استفاده کرد. بعد از اینکه گل خوردیم تمرکزمان را از دست دادیم. داور یک پنالتی به سود ما اعلام نکرد و علاوه بر این، نباید مقابل چنین تیم‌هایی از این اشتباهات کوچک مرتکب شویم.

ساپینتو تصریح کرد: باید در بازی‌های آینده بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. سیستم را به ۴-۲-۳-۱ تغییر ندادیم. سیستمی که من تغییر دادم ۳-۵-۲ بود. در این چهار هفته‌ای که با استقلال کار می‌کردم روی این سیستم کار کرده بودیم و مشکل زیادی هم نداشتیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: بعد از خوردن گل دوم حریف پرس خوبی کرد و کار خاصی انجام ندادیم. می‌توانستیم با استفاده از فضا شوت بزنیم که این کار را انجام ندادیم. نیمه اول بازی را دوست داشتم اما وقتی گل خوردیم شرایط تغییر کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران با شکست ۲ بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید تا رکورد شکست ناپذیری استقلال پس از یک فصل شکسته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین