کد خبر: ۷۸۷۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

هندبال ایران فینال کشور‌های اسلامی را از دست داد

هندبالیست‌های ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات کشور‌های اسلامی مقابل قطر شکست خوردند و از صعود به فینال بازماندند.
هندبال ایران فینال کشور‌های اسلامی را از دست داد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف قطر رفت. هندبالیست‌های ایران در این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۴ مقابل قطر شکست خوردند و شانس حضور در فینال را از دست دادند. قطر با ترکیب اصلی خود در این مسابقات شرکت نکرده بود.

تیم‌ ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات با ترکیه و آذربایجان همگروه بود که با دو پیروزی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شده بود.

دیگر دیدار نیمه نهایی میان تیم‌های ترکیه و عربستان بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۶ به سود ترکیه به پایان رسید. اکنون تیم ایران باید در دیدار رده بندی مقابل تیم عربستان بازی کند.

محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شاهو نصرتی، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علی کوهزاد، مهران حسینی، سید علیرضا موسوی، شهاب صادق‌زاده، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، محمدرضا اورعی، محمدرضا کاظمی، سلامان بربط، احسان ابویی ترکیب تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم ایران را وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، سید رضا مهدوی سرپرست، حمید صادق شاه‌نشین و شهداد مرتجی مربی و دانیال مصلح‌پور فیزیوتراپ به عهده دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین