کد خبر: ۷۸۷۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

درخواست ژاوی از هواداران بارسلونا: لطفا صبور باشید

سرمربی آبی اناری ها از تساوی برابر رایو وایکانو ابراز ناراحتی کرد و از هواداران تیمش خواست که صبور باشند.
درخواست ژاوی از هواداران بارسلونا: لطفا صبور باشید
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا در آغاز فصل جدید رقابت های لالیگا یک نتیجه ناامید کننده را به دست آورد.

به گزارش اسپورت، آبی اناری ها که به مصاف رایو وایکانو رفتند با تساوی بدون گل متوقف شدند تا در همین ابتدا دو امتیاز حساس را از دست دهند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید اعتراف کرد که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. خود را به محوطه جریمه حریف رساندیم اما فعالیت لازم را در این قسمت نداشتیم. تساوی نتیجه خوبی برای ما نیست با این حال باید به خود ایمان و اعتماد داشته باشیم و با تلاش زیاد پیش رویم.

او ادامه داد: رایو وایکانو به خوبی دفاع کرد. سنگربان این تیم چندین واکنش بسیار خوب داشت و سرنوشت ساز ظاهر شد. حریف تاکتیک بسیار خوبی داشت و اجازه نداد که ما زیاد توپ را به گردش درآوریم. ما هم لحظات مثبت در این بازی داشتیم و هم منفی. رایو وایکانو با بازی بسیار خوب خود شرایط را برای ما سخت کرد.

ژاوی درباره درخشش ترشتگن در این بازی گفت: ترشتگن همواره در نقش ناجی ظاهر می شود. او امشب هم ما را با واکنش های خوب خود نجات داد و همواره به او ایمان دارم. نباید فراموش کرد که رطوبت و دمای هوا هم روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت.

سرمربی آبی اناری ها در پایان گفت: انتظارات بسیار بالا است و به صراحت بگویم که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و از این تساوی ناراحت هستیم با این حال همه بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. از هواداران می خواهیم که صبور باشند و به این تیم اعتماد داشته باشند. باید این بازی را به خوبی تحلیل و بررسی کرد و در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین