کد خبر: ۷۸۷۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

برخورد مرگبار خودرو با جمعیت در پنسیلوانیا

به گفته مقامات پلیس پنسیلوانیای آمریکا، مردی به ظن ورود با خودرو به میان جمیعتی که کمک‌های اهدایی جمع می‌کردند و سپس قتل مادرش، دستگیر شده است.
برخورد مرگبار خودرو با جمعیت در پنسیلوانیا
آفتاب‌‌نیوز :

به گفته مقامات ایالتی، در پی برخورد این خودرو به جمعیتی از افراد دستکم یک تن کشته و ۱۷ تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس بیانیه خبری پلیس ایالت پنسیلوانیا، این خودرو به جمعیتی از مردمی که برای جمع آوری پول به منظور انجام فعالیت خیریه گردهم آمده بودند، برخورد کرده است.

مقامات پلیس ایالتی به محل وقوع این حادثه اعزام شده و مصدومان نیز به بیمارستان های محلی منتقل شده اند. وضعیت جسمانی چهار تن از مصدومان وخیم اعلام شد.

مدت کوتاهی بعد از این حادثه پلیس ایالت پنسیلوانیا تماسی در مورد یک مرد مظنون دریافت کرد که به یک زن در شهرستان "لوزرن" حمله فیزیکی کرده بود. نیروهای پلیس ایالتی به محل وقوع حادثه اعزام شده و جسد بی جان زن را پیدا کردند.

همچنین مظنون این حادثه نیز توسط مأموران اداره پلیس بازداشت شد که به گفته آن ها، فرد مظنون همان مردی بوده که با خودرو به جمعیتی برخورد کرده است.

به گزارش سی ان ان، فرد مظنون این حادثه در جریان بازجویی پلیس اعلام کرد که وی به دلیل اختلاف با مادرش با خودرویش به سمت جمعیت حمله کرده و سپس به خانه برگشته و مادر خود را نیز به قتل رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین