کد خبر: ۷۸۷۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

بررسی سوالات نمایندگان از وزیر صمت در کمیسیون صنایع

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صمت در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: فعلا به وزیر فرصت داده شد و موضوع به صحن ارجاع نشد.
بررسی سوالات نمایندگان از وزیر صمت در کمیسیون صنایع
آفتاب‌‌نیوز :

علی جدی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز کمیسیون که با حضور رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد در رابطه با سوال از وزیر بود.

وی افزود: در جلسه امروز سه نفر از نمایندگان عضو کمیسیون صنایع سوالات خود را از وزیر مطرح کردند و در نهایت به ایشان فرصت داده شد و فعلا موضوعی به صحن ارجاع نشد.

نماینده مردم شیروان در مجلس یازدهم با بیان اینکه بیشتر موضوع سوالات مطرح شده در جلسه امروز منطقه ای و ملی بود، تصریح کرد: سوال یکی از نمایندگان در مورد فلسفه چند طرح با عنوان پیشگامان بود که از وزیر سوال کردند. سوال بعدی، سوال آقای جلیل مختار نماینده آبادان بود که در مورد منطقه خوزستان مطرح کردند و در بحث زیرساخت های شهرک های صنعتی بود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در پایان گفت: امروز آقای پرویز اوسطی نماینده قروه نیز در مورد آذربایجان سوال خود را مطرح کردند که در خصوص حقوق معادن در استان ها اعتراض داشت که چرا به استان ها واریز نمی شود و در نهایت قرار شد این موضوع پیگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین