کد خبر: ۷۸۸۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

راهیابی دو کماندار کامپوند به فینال

در ادامه رقابت‌های تیروکمان بازی‌های کشور‌های اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است، دو کماندار کامپوند به فینال بازی‌های کشور‌های اسلامی راه یافتند.
راهیابی دو کماندار کامپوند به فینال
آفتاب‌‌نیوز :

در دومین روز از رقابت‌های تیروکمان بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه، کمانداران ایران در مرحله حذفی انفرادی رقابت‌های کامپوند زنان و مردان امروز سه شنبه ۲۵ مرداد به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان این مرحله دو نفر از کمانداران به فینال رقابت‌های انفرادی راه پیدا کردند.

در کامپوند انفرادی مردان؛ محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ به پیروزی رسید.

وی در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده دیگری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۳ به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در نیمه‌نهایی به مصاف نماینده ای از ترکیه رفت و با برتری ۱۴۹ بر ۱۴۸ به فینال این رقابت‌ها راه یافت.
پالیزبان روز پنجشنبه ۲۷ مرداد برای کسب مدال طلا به دیدار نماینده‌ای از مالزی خواهد رفت.

امیر کاظم‌پور دیگر نماینده ایران پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ شکست خورد و از راهیابی به مراحل بعد بازماند.

محمد معدن‌دار دیگر نماینده ایران در رقابت‌های کامپوند انفرادی در دور نخست به مصاف حریفی از عربستان رفت و با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۲ به برتری رسید. وی در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

در رقابت‌های حذفی انفرادی کامپوند بانوان نیز گیسا بایبوردی پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ به برتری رسید و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ به پیروزی رسید و فینالیست شد.
بایبوردی برای کسب مدال طلا روز پنجشنبه ۲۷ با نماینده ترکیه دیدار خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین