کد خبر: ۷۸۸۲۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
ماجرای پست کریمی درباره نذری و واکنش‌های تند به آن

واکنش آذری جهرمی به جمع‌آوری بیلبورد‌های علی کریمی

سازمان زیباسازی تبلیغاتی که تصویر علی کریمی اسطوره سرخ فوتبال ایران درآن حضور داشت را از سطح شهر جمع آوری کرد. وزیر سابق ارتباطات در واکنش به جمع‌آوری کردن بیلبورد‌های علی کریمی نوشت: ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.
واکنش آذری جهرمی به جمع‌آوری بیلبورد‌های علی کریمی
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: یه جوری ترافیک شده و همه جا قفله که میخوام بزنم رو شونه‌ی آقای اسنپی بگم مرد! من نفهمیدم درخواست تاکسی دادم، تو چرا قبول کردی خب؟! یه کم فکر کردم، کل مسیر رو فقط آسمون رو دیدم و خدا خدا میکردم.

ترافیک شده و همه جا قفله. قفل‌ها، قفل. حتی توی کوچه‌ها هم قفله. اسنپ گرفتم و خدا پدر و مادر آقای راننده رو بیامرزه که کولر رو روشن کرده. من رو نشاخت.[حالا بشناسه هم توقعی نیست].

داشتم کانالها رو می‌خوندم، خبر جمع آوری بیلبوردهای علی کریمی از سطح شهر تهران رو خوندم. متعجب شدم؛ یه فرد معتقدی که در برهه‌های مختلف زمانی ارادت خودش رو به دستگاه اهل بیت ثابت کرده، به اشتباه و در اثر ابتلائات یک مطلبی رو‌ در مورد نذری منتشر کرده. ما باید چه کار کنیم؟ حذف کنیم این آدم رو؟ ممنوع التصویرش کنیم؟ ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.

عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم‌ میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم. علی کریمی را همه‌ی ما میشناسیم. یک فوتبالیست درجه یک آسیا هست که زحمت کشیده و به یک جایی رسیده با پاهای خودش. چیزی توی دلش نیست. مطلبی رو دیده، ناراحت شده، منتشر کرده. این رو رد نمی‌کنم که چون حرف ایشون شنیده میشه نباید در مقابل مطلبی که به نادرست گفته میشه سکوت کرد. ولی چنگ هم‌ نباید انداخت روی صورت. مدیریت کنیم.

چرا تصاویر علی کریمی از تهران جمع شد

«میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنیم نذری بدهیم و درپایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد.» این جملات استوری صفحه شخصی علی کریمی در اینستاگرام است. جمله‌ای که آن را اهانت او به شعائر حسینی، تفسیر کرده اند و سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران تصاویر او در تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در بیلبورد‌های شهر تهران، را جمع آوری کردند.

تاکنون به طور رسمی از سوی هیچ نهاد اعلام نشده علی کریمی ممنوع التصویر است. گفته می‌شود شرکت تبلیغاتی هنوز برای اکران این تبلیغات مجوز‌های قانونی را نگرفته و شهرداری نیز از همین فرصت برای جمع آوری این تبلیغات استفاده کرده است.

برخی از چهره‌های مذهبی و یکی از روحانیون نیز واکنش‌های تندی به استوری علی کریمی نشان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
6
20
تنها کسی که این وسط ضرر می کنه شرکت تبلیغاتی که از علی کریمی برای تبلیغات استفاده کرده، چون علی کریمی که پولش رو گرفته!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
2
1
دیگه کسی به علی کریمی تبلیغ نمی ده چون احتمالا منتشر نشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین