کد خبر: ۷۸۸۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

جوانی از اتباع افغانستان در سد خاکی وادان دماوند غرق شد

مسئول آتش‌نشانی شهرداری آبسرد از غرق شدن جوانی از اتباع افغانستان در سد خاکی وادان دماوند خبر داد و گفت: پیدا کردن جسد فرد جوان با تلاش تیم غواصی آتش‌نشانی آبسرد صورت گرفت.
جوانی از اتباع افغانستان در سد خاکی وادان دماوند غرق شد
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا سهرابی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به سامانه تلفنی ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری آبسرد مبنی بر غرق شدن جوان ۲۴ ساله تبعه افغانستانی در سد خاکی وادان از توابع بخش مرکزی دماوند بلافاصله عوامل امدادی از این ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه طبق گزارشات حاکی از آن است که این جوان به همراه برادرش برای شنا کردن وارد سد خاکی وادان شده بود که منجر به غرق شدگی آن گردید.

این مقام مسئول بیان داشت: با تلاش تیم غواصی آتش‌نشانی شهرداری آبسرد جسد این جوان تبعه افغانستانی پیدا و از سد خاکی وادان خارج شد و تحویل عوامل انتظامی کلانتری آبسرد گردید؛ عوامل امدادی تیم غواصی آتش‌نشانی بعد از دو ساعت تلاش شجاعانه، موفق به درآوردن جسد از داخل سد خاکی وادان شدند.

سهرابی گفت: از شهروندان خواهشمندیم شنا کردن در مکان‌هایی که مجهز به امکانات امدادی و تحت نظارت نجات غریق نیستند، خودداری کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین