کد خبر: ۷۸۸۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

امام جمعه قم: روحانیت با تبلیغات فضای مجازی از بین نمی‌رود/ روحانیت برای مردم دلسوز است

امام جمعه قم گفت: روحانیت برای مردم عزیز، محترم و دلسوز است و یکی از دشمنی‌های بدخواهان نظام این است که روحانیت را ناکارآمد نشان دهند و ناکارآمدی‌ها را به روحانیت و ائمه جمعه نسبت دهند.
امام جمعه قم: روحانیت با تبلیغات فضای مجازی از بین نمی‌رود/ روحانیت برای مردم دلسوز است
آفتاب‌‌نیوز :

گردهمایی ائمه جمعه استان قم با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم و ائمه جمعه شهرهای مختلف استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

سعیدی گفت: اگر کاری می خواهد انجام شود باید بامشورت ائمه جمعه آن منطقه باشد.

به گزارش حوزه، وی گفت: روحانیت برای مردم عزیز، محترم و دلسوز است و یکی از دشمنی‌های بدخواهان نظام این است که روحانیت را ناکارآمد نشان دهند و ناکارآمدی‌ها را به روحانیت و ائمه جمعه نسبت دهند.

امام جمعه قم با اشاره به تهدیدها و هجمه های سنگینی که علیه نظام و انقلاب می شود، دلیل به زانو در نیامدن کشور را دینداری و ولایتمداری مردم دانست و گفت: مردم با روحانیت گره خورده اند و روحانیت در جامعه ریشه الهی دارد و یک شجره طیبه است که با تبلیغات فضای مجازی از بین نمی رود.

وی با بیان اینکه امام جمعه نباید مطالبه گر بی برنامه باشد، گفت: امام جمعه علاوه بر مطالبه گری باید در حل مسائل هم دخیل باشد بنابراین باید با همفکری و مشورت دادن به مسئولان در کنار مطالبه گری نقش خود را در حل بهتر مسائل ایفا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین