کد خبر: ۷۸۸۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

بازداشت اعضای باند قاچاق اسلحه در ایلام

در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات ایلام، باند قاچاق اسلحه روز گذشته در این استان متلاشی و تعدادی از متهمان این پرونده در شهرستان دهلران دستگیر شدند.
بازداشت اعضای باند قاچاق اسلحه در ایلام
آفتاب‌‌نیوز :

دادستان استان ایلام از متلاشی شدن باند قاچاقچیان اسلحه در ایلام خبر داد و گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات ایلام باند قاچاق اسلحه در این استان متلاشی شد.

عبدالوهاب بخشنده اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان ایلام باند قاچاق اسلحه روز گذشته در این استان متلاشی و تعدادی از متهمان این پرونده در شهرستان دهلران دستگیر شدند. در این عملیات پیچیده ۵۰ قبضه سلاح کمری به همراه مهمات آن‌ها کشف شد.

دادستان استان ایلام بیان داشت: این باند در حال ورود به کشور مورد رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و در این عملیات با انهدام این باند متهمان آن دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

بخشنده ضمن قدردانی برای صدور دستورات سریع قضایی و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان بر برخورد قاطع دادستانی با هر گونه خرید و فروش و قاچاق اسلحه و مهمات، تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین