کد خبر: ۷۸۸۷۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

۱۰ پرسپولیسی علیه پرسپولیس

۱۰ تن از اعضای باشگاه فولاد پیش از این سابقه بازی و یا مدیریت در باشگاه پرسپولیس را داشتند.
۱۰ پرسپولیسی علیه پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

حساس‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب (جمعه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی بین ۲ تیم پرسپولیس و فولاد به انجام خواهد رسید.

هر ۲ تیم در هفته اول متوقف شده‌اند و حالا با انگیزه‌های زیاد روانه این مسابقه می‌شوند. سرخپوشان تهرانی مدتهاست در لیگ و در ورزشگاه آزادی شکست نخورده‌اند و از طرفی جواد نکونام به دنبال این است تا سرانجام تیم پایتخت‌نشین را برای اولین بار در لیگ شکست دهد.

نکته جالب توجه این مسابقه رویارویی ۱۰ بازیکن، مربی و مدیر از باشگاه فولاد با تیم اسبق خود خواهد بود. در ترکیب تیم اهوازی بازیکنانی حضور دارند که سابقه بازی در تیم سرخ‌پوش تهرانی را در کارنامه خود دارند. سعید آقایی و احسان پهلوان در ابتدای همین فصل بین این ۲ تیم جابه‌جا شدند. فصل قبل این اتفاق برای مهدی شیری رخ داد.

در کنار این نفرات باید به ساسان انصاری، وحید حیدریه و شهاب گردان هم اشاره کنیم که سال‌ها قبل در پرسپولیس عضویت داشتند و حالا باید رو در روی این تیم قرار بگیرند. البته که همه‌ی این نفرات امشب در زمین حاضر نخواهند بود.

در کادر مربیگری فولاد نیز نفراتی هستند که در پرسپولیس بازی کرده‌اند. مهدی هاشمی‌نسب جنجالی‌ترین نفر است. او که در سالیان دور محبوب هواداران پرسپولیس بود؛ پس از انتقال به استقلال به یک باره منفور شد و رابطه تیره و تار او و پرسپولیسی‌ها همچنان به قوت خود باقی است. حسین کعبی و محمد علوی نیز برای رقیب امشب فولاد به میدان رفته‌اند.

در نهایت به حمید گرشاسبی می‌رسیم. مدیرعامل فولاد در گذشته روی کرسی مدیریت باشگاه پرسپولیس نشسته و خاطرات خوبی را رقم زده است. او نزد هواداران تیم تهرانی از مقبولیت قابل توجهی برخوردار است.

در طرف مقابل هم باید به سروش رفیعی و یحیی گل‌محمدی اشاره کنیم. هر ۲ نفر مدتی را در تیم فولاد بازی کرده‌اند. البته که یحیی مانند دیدار اول به خاطر محرومیت امکان همراهی تیمش در کنار زمین را ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین