کد خبر: ۷۸۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
مس برابر پیکان هتریک کرد

خط و نشان تیم فوتبال مس کرمان برای رقبا

تیم فوتبال مس کرمان در هفته دوم رقبت های لیگ برتر فوتبال کشور با ۳ گل بر پیکان تهران غلبه کرد تا موتور کرمانی ها از همین آغاز کار در جام خلیج فارس روشن شود.
خط و نشان تیم فوتبال مس کرمان برای رقبا
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم فوتبال تازه لیگ برتری شده مس کرمان و پیکان تهران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان پیگیری شد و شاگردان فرزاد حسینخانی با برتری در بیشتر دقایق مسابقه توانستند چهره یک تیم کاملا مدعی را از خود به نمایش بگذارند.

شاگردان فرزاد حسینخانی با سه گل محمدامین کاظمیان در دقیقه ۲۶، عارف رستمی در دقیقه ۳۷ و امیرحسین عسکری دقیقه ۵۵، توانستند سه امتیاز این مسابقه حساس را به نام خود ثبت کنند و خط و نشانی از همین ابتدای کار برای سایر رقبا بکشند.

محمدامین کاظمیان برروی یک توپ ربایی عالی و یک شلیک زیبا گل اول را برای مس کرمان در دقیقه ۲۶ مسابقه به ثمر رساند.

ضربه از راه دور عارف رستمی بازیکن مس کرمان در دقیقه ۳۶ توسط دروازه بان پیکان دفع شد و قاسمی نژاد بازیکن مس در موقعیت تک به تک با او قرار گرفت که خطای دروازه بان روی این بازیکن داور را مجاب کرد که به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد تا دومین گل مس کرمان در دقیقه ۳۷ بازی توسط عارف رستمی از روی نقطه پنالتی رقم بخورد.

پاس دقیقه ۵۳ مدافع پیکان با اشتباه دروازه بان این تیم روبرو شد و توپ در یک رفت و برگشت ۲ مرحله به تیرک دروازه پیکان برخورد کرد تا بازی کماکان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم مس کرمان ادامه یابد.

فشار حملات مس کرمان در این مسابقه باعث شد تا بازیکنان پیکان در خارج از محوطه جریمه تن به یک خطا بدهند و ارسال از جناح چپ عارف رستمی در دقیقه ۵۵ و ضربه سر امیرحسین عسکری سومین گل این مسابقه را به نام مس کرمان ثبت کرد تا کرمانی ها نخستین هتریک خانگی خود را در جام خایج فارس مقابل پیکان به ثبت برسانند و آماده تر به مسابقات آینده خود فکر کنند.

مس کرمان با این پیروزی ۳ امتیازی شد و پیکان نیز سه امتیازی باقی ماند.

مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان نمایندگان دیگر استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور نیز روز گذشته در یک تقابل مقابل یکدیگر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین