کد خبر: ۷۸۸۷۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

برگزاری ۶ نمایشگاه ایرانی در دوحه

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری پنج نمایشگاه در دوحه، به مناسبت برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.
برگزاری ۶ نمایشگاه ایرانی در دوحه
آفتاب‌‌نیوز :

امید قالیباف درباره جزئیات این نمایشگاه‌ها گفت: به مناسبت برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲، پنج نمایشگاه معرفی کالاهای ایران در زمینه‌های مواد غذایی، فرش و صنایع دستی، مبلمان و لوستر، دکوراسیون، مصالح ساختمانی، پوشش و مد اسلامی، هتلداری و کترینگ و خدمات فنی و مهندسی در مهر ماه سال جاری در دوحه با مجوز و نظارت سازمان توسعه تجارت ایران، از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران، با همکاری مرکز تجاری، سفارت و رایزنی بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

همچنین به گفته وی مقرر شده یک نمایشگاه فرش و صنایع دستی نیز توسط وزارت میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با جام‌ جهانی در قطر برگزار شود.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه در همین راستا خط مستقیم حمل‌ و نقل کشتیرانی میان دو کشور برقرار و امکان مبادله پول از طریق غیربانکی فراهم شده، تصریح کرد: در جریان این نمایشگاه‌ها مقرر شده علاوه بر معرفی کالاهای صادراتی ایران به تجار قطری، جلسات و نشست‌های تجاری میان تجار دو کشور برگزار شود.

معافیت ۷۰ درصدی چند کالای صادراتی به قطر از تعهدات ارزی

به گفته وی سازمان توسعه تجارت ایران برای تسهیل صادرات به قطر در ایام قبل، همزمان و بعد از جام جهانی، مجوزهای لازم برای معافیت ۷۰ درصدی کالاهای صادراتی یاد شده به قطر از تعهدات ارزی صادرکنندگان به‌مدت شش ماه را اخذ کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین