کد خبر: ۷۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۴
در پی تصویب کار گروه کنترل بازار

قیمت گوشت مرغ حداکثر تا 2850 تومان تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با تصویب کار گروه کنترل بازار در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قیمت گوشت مرغ حداکثر تا 28 هزار و 500 ریال تصویب و اعلام شد.


به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، در راستای همکاری با وزارت جهاد کشاورزی به منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای گوشت مرغ و جلوگیری از بروز هر گونه نابسامانی در بازار این کالای پرمصرف، به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان و در پی تصویب کار گروه کنترل بازار که با در نظر گرفتن عوامل مختلف تاثیرگذار در تولید گوشت مرغ، قیمت این ماده پروتئینی را برای مصرف کنندگان در هر کیلوگرم حداکثر تا 28 هزار و 500 ریال به صورت عرف بازار تصویب نمود، بازرسان سازمان‌های بازرگانی بر این قیمت نظارت خواهند کرد. 

این گزارش می‌افزاید تمامی واحدهای عرضه کننده گوشت مرغ موظفند با رعایت قیمت مصوب و حقوق مصرف‌کنندگان نسبت به عرضه بر اساس نرخ‌های اعلامی اقدام نمایند. 

با توجه به تدابیر اندیشیده شده در جهت رفاه حال هموطنان و به منظور تامین بخشی از نیازهای عمومی در رابطه با گوشت مرغ، با هماهنگی‌های صورت گرفته بین سازمان‌های جهاد کشاورزی و اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور، گوشت مرغ منجمد و تازه در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا که با محوریت سازمان‌های بازرگانی فعال می‌باشند، به ترتیب با نرخ 23 هزار ریال و 25 هزار و 500 ریال جهت مصرف‌ عرضه خواهد شد. 

این گزارش حاکی است طی هماهنگی‌های به عمل آمده، بازرسان سازمان‌های بازرگانی کشور و شعب سیار تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شدت عمل هر چه بیشتر نسبت به برخورد قانونی اقدام خواهند کرد. 

تلفن 124 آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی به صورت 24 ساعت شبانه‌روز می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین