کد خبر: ۷۹۳۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
انفجار اتوبوس در پمپ بنزینی در عراق با ٤١ کشته و مجروح

فیلم| ۱۱ ایرانی در عراق کشته شدند

سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آن‌ها زنده، اما مصدوم هستند.
فیلم| ۱۱ ایرانی در عراق کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در عراق با بیان این که اجساد افراد کشته شده در حال انتقال برای شناسایی هویت است، اظهار کرد: سه نفری که زنده هستند اعلام کردند که همه مسافران ون ایرانی بوده‌اند و به نظر می‌رسد که یازده نفر کشته شده نیز ایرانی هستند.

وی با ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان این حادثه گفت: متاسفانه سالانه شاهد چنین حوادثی هستیم.

انفجار اتوبوس در پمپ بنزینی در عراق با ٤١ کشته و مجروح/ تعدادی از مصدومان ایرانی هستند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس گزارش های رسیده یک دستگاه اتوبوس در پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در این حادثه ۱۱ تن جان باختند و ۳۰ نفر هم مجروح شدند.

به گزارش جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند روز یکشنبه افزود: اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر در محل حضور دارند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد. در پی وقوع این انفجار ۳۰ نفر مصدوم شدند و گزارش ها حاکی از آن است که دستکم ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

کولیوند با بیان اینکه در میان مصدومان، ایرانیان نیز حضور دارند، گفت: هویت و ملیت جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

طاهر درودی معاون مرکز پزشکی هلال احمر نیز گفت: بر اثر تصادف یک مینی‌بوس با یک ون به علت وجود کپسول گاز در داخل ون، این دو خودرو دچار انفجار می‌شوند که در پی آن ۱۱ نفر فوت و حدود ۳۰ نفر دیگر مصدوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین