کد خبر: ۷۹۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

قابلیت جدید اینستاگرام برای کسب درآمد

اینستاگرام ابزار جدیدی به نام Gifts را آزمایش می‌کند که کاربران می‌توانند از طریق آن به صفحات کاربری مورد نظر خود هدیه بدهند.
قابلیت جدید اینستاگرام برای کسب درآمد
آفتاب‌‌نیوز :

متا (فیسبوک سابق) به صورت رسمی تایید کرده که ابزار جدیدی به نام «Gifts» را برای اینستاگرام آزمایش می‌کند که به موجب آن کاربران می‌توانند از حساب‌های کاربری موردنظر خود در قالب هدیه، قدردانی کرده و حتی بتوانند کمک‌های مالی خود را ارائه بدهند.

گاهی اوقات برخی کاربران تمایل دارند علاوه بر لایک کردن برخی پست‌ها، از صفحات موردنظر خود حمایت کرده و حتی به آن‌ها هزینه پرداخت کنند. اینستاگرام به این نیاز برخی کاربران توجه کرده و ابزار جدیدی به نام Gifts را به صورت داخلی آزمایش می‌کند تا امکان هدیه دادن در فرمت مالی فراهم شود. پیشتر نیز خبرهایی در مورد تلاش اینستاگرام برای توسعه ابزار هدیه دادن منتشر شده بود و حالا متا آزمایش داخلی این ابزار را تایید کرده که نشان می‌دهد این شرکت رسما روی چنین قابلیتی کار می‌کند.

اینستاگرام به ویژگی Gifts مجهز می‌شود
به گفته سخنگوی متا، این شرکت در حال حاضر این ویژگی را به صورت داخلی آزمایش می‌کند. اگرچه به نظر می‌رسد Gifts در دست توسعه است، اما نمونه اولیه آن آزمایش می‌شود. این ویژگی برای اولین بار توسط یکی از توسعه‌دهندگان موبایل به نام «الساندرو پالوزی» در ماه ژوئیه گزارش شد. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع آگاه، دکمه‌ای زیر منویی به نام «Content Appreciation» در اینستاگرام اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند از طریق آن از حساب کاربری مربوطه قدردانی کنند. حدود یک ماه بعد همین منبع آگاه اعلام کرد این ویژگی توسعه یافته و نامش به Gifts تغییر پیدا کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی وجود ندارد. اما با نگاهی به پلتفرم‌های دیگر با گزینه‌های هدیه یا همان Gifts، انتظار می‌رود این قابلیت شرایطی را برای کمک مالی و هدیه دادن فراهم کند.

در حال حاضر، بزرگترین رقیب اینستاگرام یعنی تیک تاک، ویژگی مشابهی به نام Gifts دارد تا کاربران بتوانند از طریق آن به حساب کاربری مربوطه هدیه بدهند. شاید اینستاگرام نیز در تلاش است این ویژگی را برای پلتفرم خود فعال کند و حتی آن را به ویژگی برای کسب درآمد تبدیل کند.

دیجیاتو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین