کد خبر: ۷۹۵۹۲۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

دعوت شورای تبلیغات اسلامی به تظاهرات علیه اعتراضات اخیر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.
دعوت شورای تبلیغات اسلامی به تظاهرات علیه اعتراضات اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی در خصوص اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند، غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین (ع) و ملت حماسه ۹ دی بوده و همان ملتی است که در تشییع سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: از عموم مردم بصیر و انقلابی استان تهران دعوت به عمل می‌آید با شرکت پرشور، مقتدرانه و دشمن شکن خود در راهپیمایی‌ها بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در اطلاعیه‌ای آورده‌است: باردیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند. غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین (ع) ملت حماسه ۹ دی و همان ملتی است که در تشییع سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد. در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی مردم قم در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه از میدان جانبازان به سمت میدان روح اله بیت امام راحل (ره) راهپیمائی خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در این اطلاعیه آورده است: از عموم مردم بصیر و انقلابی قم دعوت بعمل می‌آید با شرکت در این راهپیمایی و حضور پر شور، مقتدرانه و دشمن شکن خود بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

 همچنین نماینده، ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای مردم ولایتمدار و مومن اراک را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی محکومیت ناآرامی‌های اخیر دعوت کردند.

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» و «فرزاد مخلص الائمه» در این بیانیه  آورده‌اند: بار دیگر عوامل ضد انقلاب و عناصر فرصت طلب و فتنه‌گر با استفاده از فضای به وجود آمده نسبت به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر اقدام کردند که با برخورد قاطعانه نیرو‌های انتظامی و امنیتی این توطئه رذیلانه و خائنانه آنان نقش بر آب شد. با توجه به لزوم محکومیت این اقدام، از عموم مردم فهیم، شریف و ولایتمدار اراک دعوت می‌شود همگام با مردم دیگر نقاط کشور، ضمن اعلام انزجار از اقدام آشوبگران و مخلان امنیت مردم، با حضور گسترده و با صلابت خود در مراسم راهپیمایی که روز جمعه (یکم مهرماه) بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بیت‌المقدس آغاز می‌شود، شرکت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی و مخلص الائمه در ادامه این بیانیه تاکید کرده‌اند: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و مقاومت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است و نباید اجازه داد شمار اندکی ضد انقلاب و آشوب‌گر به ارزش‌ها و آرمان‌های آن آسیب وارد کنند. ملت ایران با تقوای الهی، عزم، اراده، وحدت کلمه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.

منبع: ایرنا و ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین