کد خبر: ۷۹۶۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

قطع سراسری اینترنت؟

در فضای مجازی، شایعه‌ای به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص قطع سراسری اینترنت در عصر امروز منتشر شده است که این خبر صحت نداشته و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چنین مطلبی را اعلام نکرده است. البته از روزهای گذشته اینترنت موبایل بسیاری از نقاط کشور قطع یا دچار اختلال شده است.
قطع سراسری اینترنت؟
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایسنا نوشت: از ساعاتی پیش خبری بدون منبع به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی درباره قطع سراسری اینترنت از عصر امروز منتشر شده است که پیگیری ها از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی است این خبر صحت نداشته و چنین مطلبی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان نشده است.

روز گذشته هم محمد خوانساری- رئیس سازمان فناوری اطلاعات- در یک گفت و گوی تلوزیونی اعلام کرد نیازهایی که مردم عزیز ما دارند در استفاده از خدمات الکترونیکی، چه آنهایی که مرتبط هستند با خدمات سایت‌های داخلی مانند خرید و فروش، تاکسی‌های اینترنتی، بانک‌ها، خدمات مالی، خدمات حوزه سلامت و نسخه الکترونیکی و غیره یا نیازهایی که به شکل خدمات ارتباطی با استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی، برنامه‌های کاربردی، ابزارک‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه داخلی برقرار است و مشکل خاصی نیست.

به گفته وی، نرم افزارهای کاربردی موبایلی و وبگاه‌هایی که در دامنه IR هستند، اینها بدون مشکل و بدون وقفه فعالیت خود را ادامه می‌دهند. علاوه بر این در حوزه خدمات بین‌المللی هم اینترنت بین‌الملل بدون مشکل در دسترس است؛ فقط برای بعضی از پلتفرم‌ها و سکوهای خارجی به دستور مراجع ذی‌صلاح به صورت موقت محدودیت‌هایی وضع شده است که مطابق ضوابط و مقررات، کار آنها به صورت موقت و محدود انجام می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
6
قطع شد که خخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین