کد خبر: ۷۹۶۶۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

انتخاب سخت کی روش از میان ۳ بازیکن

کارلوس کی روش باید یکی از ۴ گلر ملی پوش ایران را پیش از اعلام فهرست نهایی جام جهانی خط بزند
انتخاب سخت کی روش از میان ۳ بازیکن
آفتاب‌‌نیوز :

به جرات می‌توان گفت که بزرگترین غایب تیم ملی در تمرین دیروز بعد از ظهر، علیرضا بیرانوند بود. بازیکنی که در دقیقه ۶۳ بازی با اروگوئه از ناحیه کمر مصدوم شد و جای خود را به امیر عابدزاده داد و حالا با غیبت در تمرینات گروهی کارش را زیر نظر کادر پزشکی و فیزیوتراپ تیم پیگیری می‌کند.

با این حال دست کی‌روش برای انتخاب در این پست باز است. امیر عابدزاده که به عنوان جانشین بیراوند وارد زمین شده بود، شاید انتخاب اصلی سرمربی برای جدال با سنگال باشد. آنطور که نعیم احمدی عکسی از عابدزاده ثبت کرده، او با استپ سینه جالبی که داشته، آمادگی مناسبش‌ را به رخ کشیده تا نشان دهد برای مبارزه آماده است.

حسین حسینی دیگر گلری است که می‌تواند برای تیم ملی بازی کند. او که فصل قبل نمایش ایده‌آلی با استقلال داشت و این فصل نیز روزهای خوبی را با آبی پوشان پشت سر گذاشته، در تمرین دیروز با بدنی آماده و روحیه‌ای بالا آیتم‌های تمرینی را زیر نظر لوپز پشت سر گذاشت تا به کادر فنی ثابت کند می‌توانند روی او هم حساب باز کنند.

سومین دروازه‌بان‌ حاضر در تمرین دیروز نیز پیام نیازمند بود. بازیکنی که از لیگ پرتغال به سپاهان بازگشت و از همان ابتدا به مهره‌ای قابل اتکا برای مورایس تبدیل شد. او که پیش از این هم سابقه حضور در اردوهای ملی را داشته، حالا امید دارد با نمایشی که از خود نشان می‌دهد، نظر کارلوس کی‌روش را جلب کرده و فرصت بازی پیدا کند.

در هر صورت با غیبت بیرانوند مربع گلرهای تیم ملی به مثلثی تبدیل شده که رقابت در آن حرف اول را می‌زند و باید دید کدام یک فرصت بازی مقابل سنگال را به دست می‌آورند.

اوج استرس در اردوی تیم ملی در خط دروازه دیده می شود. جایی که به جز بیرانوند که حضورش در جام جهانی قطعی است، ۳ گلر دیگر می دانند بعد از بازی با سنگال کی روش باید در ذهن خود یکی از آنها کم کم در فهرست خط خورده ها قرار بدهد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین