کد خبر: ۷۹۶۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

آیفون ۱۵ اولترا جایگزین پرو مکس می‌شود

اپل ممکن است سال آینده در نام گذاری آیفون تغییراتی صورت دهد.
آیفون ۱۵ اولترا جایگزین پرو مکس می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

مارک گورمان، گزارشگر فناوری بلومبرگ اعلام کرد این شرکت ممکن است بزرگترین و گران‌ترین مدل آیفون را در سال ۲۰۲۳ به جای "آیفون ۱۵ پرو مکس"، "آیفون ۱۵ اولترا" بنامد. این تغییر نام با مهم‌ترین تغییر در طراحی آیفون از زمان عرضه مدل آیفون ۱۲ همزمان خواهد شد. گورمان انتظار دارد یکی از تغییرات بزرگ در آیفون ۱۵، استفاده از شارژر یو اس بی-سی باشد.

گوشی پرچمدار اپل طی سال‌های اخیر، تغییراتی در نام گذاری مدل‌هایش داشته است. در سالهای نخست هنگامی که اپل هر دو سال مدل به‌روز شده‌ای از آیفون را معرفی می‌کرد، حرف "اس" به نام مدل اضافه می‌شد. از سال ۲۰۱۹ و متنوع شدن مدلهای آیفون که شامل مدل‌های ارزان‌تر و گران‌تر بودند، این شرکت از برند "پرو" و "پرو مکس" برای گران‌ترین و پیشرفته‌ترین آیفون‌های خود استفاده کرد. همچنین اپل امسال دوباره از برند "پلاس" استفاده کرد. حذف "پرو مکس" و استفاده از برند "اولترا" منطقی به نظر می‌رسد زیرا اپل واچ اکنون شامل مدل اولترا است.

شایعات مربوط به آیفون ۱۵ شامل پیش بینی‌های جالبی بوده است. گورمان پیش از این گزارش کرده بود که اپل در حال آزمایش آیفونهایی است که از شارژ یو اس بی-سی استفاده می‌کنند تا به مقررات اتحادیه اروپا برای استفاده از این نوع شارژ در همه تلفنهای هوشمندی که پس از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شوند، عمل کند. همچنین راس یونگ اعلام کرده است همه مدلهای آیفون ۱۵ از صفحه نمایش داینامیک آیلند که در "آیفون ۱۴ پرو" بکار رفته است، استفاده خواهند کرد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، گورمان پیش بینی کرد اپل ممکن است پاییز امسال، مراسم رونمایی دیگری برگزار نکند. این شرکت قصد دارد مدلهای جدید مک مینی، مک بوک پرو و آی‌پد پرو را پیش از پایان امسال معرفی کند. با این حال، از آنجا که این مدلها، به‌روزرسانی مدلهای فعلی خواهند بود، اپل ممکن است برای معرفی این محصولات، به انتشار مجموعه بیانیه‌های مطبوعاتی اکتفا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین