کد خبر: ۷۹۶۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

هشدار ساکی درباره شکست دموکرات‌ها در انتخابات کنگره

سخنگوی سابق کاخ سفید در مصاحبه‌ای به دموکرات‌های آمریکا هشدار داد که در انتخابات کنگره آمریکا بازنده خواهند بود.
هشدار ساکی درباره شکست دموکرات‌ها در انتخابات کنگره
آفتاب‌‌نیوز :

نزدیک به یک ماه دیگر انتخابات کنگره آمریکا برگزار می شود که نتیجه این انتخابات برای جمهوری خواهان آمریکا بسیار دارای اهمیت است. در این رابطه امروز «جنیفر ساکی» سخنگوی سابق کاخ سفید روز یکشنبه درباره شکست حزب دموکرات در انتخابات کنگره آمریکا هشدار داد.

​به گزارش«فاکس نیوز»، ساکی که اکنون به‌عنوان مجری شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» فعالیت می‌کند، هشدار داد، اگر انتخابات پیش روی کنگره آمریکا به یک همه‌پرسی درباره «جو بایدن» تبدیل شود، دموکرات‌ها شکست خواهند خورد.

این مقام سابق کاخ سفید گفت:

*«ببینید اگر انتخابات بر سر این باشد که چه کسی تندرو تر است، مثلا تصویر کوین مک‌کارتی (رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا) را کنار مارجری گرین تیلور (عضو جمهوری‌خواه تندرو در مجلس نمایندگان آمریکا) تصور کنید، در آن صورت دموکرات‌ها پیروز می‌شوند».

*«اگر این انتخابات یک همه‌پرسی درباره رئیس جمهور باشد، آن‌ها (دموکرات‌ها) می‌بازند و این را خوب می‌دانند».

*«مشکلات اقتصادی از همه چیز مهم‌تر است ولی باید به مولفه‌های ایالت به ایالت نگاه کنید و جرم و جنایت در رقابت ایالت پنسیلوانیا مسئله عظیمی است».

*«اکنون دوباره فصل انتخابات است. او خیلی از کارهایی که خواهانش بوده را انجام داده و قانون‌گذاری‌ها را به سرانجام رسانده است. او باید دستکم کنترل یکی از دو مجلس آمریکا را حفظ کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین